Kiro Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hei. Jeg har kjøpt meg ny pioneerspiller til min Peugeot 206... men for å få ut den gamle cdspilleren så trenger eg en bueformet "nøkkel". Noen som vet hvor jeg kan få fatt i en sånn? Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Følger med den nye radioen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Det følger med radioen når man kjøper, ja, men den passer ikke til den gamle. Hvis du har kjøpt den av en forhandler som driver litt særiøst med bilstereo, så har de nok et sett med ganske mange forskjellige "nøkler" for akkurat denne prosessen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Eg fant http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4936&katid=253&id= Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 2 spiker/tilsvarende pinne pleier å gjøre jobben, evt 4 så du kan ta begge sider samtidig Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Spiker, kulepenn, alt som har riktig størrelse, bør funke Ellers kjøpte jeg et sett på toshov for noen år siden, tror jeg gav 59kr eller noe for det, dette inneholder ihvertfall sånne nøkler du snakker om (typisk blaupunkt og philips). Samt nøkler til audi, og jeg mener dem passet til Ford også. Finnes større sett også, som inneholder nøkler til det meste. Er det kun en spiller man skal ha ut, så kan man spørre i butikker som selgere spillere, evt montører, om det er mulig å låne nøkler, evt om dem kan løsne for deg. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Har alltid tatt turen innom en bensinstasjon og tatt 2 slike flate rørepinner til kaffe. Funker gull hver gang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå