hjalle Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Jeg skal sette opp to disker på min 60 gb hver i raid, og lurer på hvilket merke som passer best, da tenker jeg på stbilitet,støy. Det skall vere 7200 disker,kom med forslag, på forhånd takk. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Har god erfaring med Western Digital harddisker. Foreløpig bør du holde deg borte fra IBM til man ser om de har ordnet opp i problemene sine. Lenke til kommentar
Alcaid Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Har god erfaring med Western Digital harddisker. Foreløpig bør du holde deg borte fra IBM til man ser om de har ordnet opp i problemene sine. _________________ Jeg har 2 IBM Deskstar 60GXP 40GB i Raid 0 (striping). Disse fungerer som ei klokke og og hastigheten er fantastisk. Derimot, så er det jo mye feil med 60GXP 60GB hardiskene, lesehodet løsner osv. Det sies at med 120GXP hardiskene har disse problemene blitt fjernet. 120GXP hardiskene skal også være mer stillegående, og det er jo greit :wink: Western Digital er jo bra hardisker det da. Hadde selv tenkt til å kjøpe WD, men ombestemte meg fort da jeg leste en plass at de kan være inkompatible med VIA KT266A chipsettet som jeg har på hovedkortet. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Kj0rer 2x WD200BB disker i RAID0. Fungerer fint! F0ler ikke at de utvikler spesielt mye varme heller. Men det har kanskje noe med at jeg har Chieftec Big Tower m/80mm vifte forran HD'ene. Ikke veit jeg :smile: Naar jeg bencmarket diskene i Win2K med SiSoft Sandra 2001se, fikk jeg litt over 40000 poeng. Malen for 2x 7200rpm ATA100 IDE raid0 var 36750 ellerno. Saa jeg tror det funka saann helt greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå