Boralis Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Har en WD 3 TB disk som jeg hadde delt i tre og dette fungerte fint, men så skiftet jeg systemdisk og når jeg da koblet til får jeg bare opp to partisjoner som kan brukes or den tredje kan jeg verken fjerne eller tilordne/formatere , tar jeg så disken ut og setter den i eksternt kabinett så kan jeg bare bruke den delen som ikke kan brukes når den er intern og de to andre vises da ikke i det hele tatt. noen ide om hvordan man løser det ?? På forhånd takk . Lenke til kommentar
War Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ble den fortsatt satt som GPT med ny OS-disk? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Tror ikke den stod som GPT fra før heller er nesten sikker på at det var MBR , OSet er det samme (win 7 ulitimate ) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Fant en løsning, ved å slette de to partisjonene som fungerte og så velge GPT så fikk jeg opp hele disken , når jeg så gikk tilbake til MBR fikk jeg hele disken i to partisjoner en på ca 2,2 TB og en på ca 700MB , så nå fungerer det igjen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå