asad Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har et radeon 9500 np kort. I det siste har jeg merket at bildet er for mørkt i enkelte spill. Jeg går inn på "overlay adjustments" i ATI`s advanced options, men der står alt stille, det vil si det går ikke an å justere på noe. Dette funket for bare noen uker siden, hva kan ha skjedd? ( lysstyrken på selve skjermen er allerede på fullt ) Setter pris på rask respons. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Vanligvis kan du stille på dette i konfigurasjonen til selve spillet. Se etter Gamma eller lignende... Lenke til kommentar
555 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 "overlay adjustments" er for video avspilling. Gå på "color" der har du gamma og brightness for 2D og 3D (catalyst 3.7) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Overlay adjustments har ikke noe med spill o.l å gjøre. Man justerer gamma/brigthness for filmavspilling i denne tab'en i driveren. Prøv selv, fyr opp en eller annen film i f.eks Mediaplayer, og still så på gamma. Det du er ute etter er Color tab'en... Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 du kan jo stille på lysstyrken på skjermen ogsp da Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Få tak i Powerstrip. Her kan man stille inn det man vil ha. :-) Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 det vil jo bli lettere å stille på skjermen Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har et radeon 9500 np kort. I det siste har jeg merket at bildet er for mørkt i enkelte spill. Jeg går inn på "overlay adjustments" i ATI`s advanced options, men der står alt stille, det vil si det går ikke an å justere på noe. Dette funket for bare noen uker siden, hva kan ha skjedd? ( lysstyrken på selve skjermen er allerede på fullt ) Setter pris på rask respons. du kan prøve og instalere driverene på nytt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 du kan jo stille på lysstyrken på skjermen ogsp da det vil jo bli lettere å stille på skjermen ( lysstyrken på selve skjermen er allerede på fullt ) Tips til deg BLade_: Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 du kan jo stille på lysstyrken på skjermen ogsp da sorry så ikke at du sa at den var på full. gjeler den andre også Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Ok, takker for svar. Skal prøve powerstrip nå. Jeg kjører Catalyst 3.2, funker catalyst 3.8 med radeon 9500@9700 modden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå