AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Tror jeg må innse at jeg er litt rar, eller med andre ord, jeg skille meg utifra mengden. Men tror dessverre at jeg skille meg ut på en litt negativ måte og dette gjør det meget vanskelig å skaffe seg nye venner og ikke minst en kjæreste.Har prøvd alt fra nettdating til byen, uten særlig hell, så begynner seriøst å bli litt små redd for at jeg skal ende opp ensom i dette livet her. Er også i 30 årene og jeg blir jo ikke noe yngre med årene! Noen gode tips, selv om jeg forstår at det kan være vanskelig, siden jeg er en helt ukjent person. Anonymous poster hash: 0052a...08d Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Prøv å ikke ha hastverk. Det finnes alltid noen der, prøv også å ikke ha for store krav. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ensom kan du jo bli selv om du får kjæreste. Jeg vet ikke helt. Du har jo sider som Rosebrides hvor du vil bli bombardert med tilbud fra utenlandske damer som er gifteklare. Ellers kan du jo vurdere å få en hobby som gjør det lettere å møte damer. Språkkurs og matlagingskurs kanskje? Det kan hjelpe å ha en hund som en går tur med. Da kommer en seg litt ut, og en har noe å snakke om når en møter damer med hund. Hvis du er veldig seriøs, så ville jeg anbefale å innhente noen tilbakemeldinger fra noen på hvordan de oppfatter deg og forsøke å rette på ting som folk ikke setter pris på hvis det er mulig. Så er det jo en masse litteratur om hvordan en skal te seg for å bli oppfattet positivt. Har ikke lest noe av dette, men The Game av Strauss (?) er vel en av de mest kjente bøkene om dette. Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Send meg en PM. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Du finner noen som er litt 'rar' Uansett er alle ganske rare. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Vi alle er litt rare. Best å innfinne seg med det først som sist. Det finnes helt sikkert noen som har en rarhet som kan måle seg med din. Bare å starte letinga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå