AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Jeg har nå som singel 26 årig mann fått en del jenter etter meg på forskjellige steder, på byen, treningssenteret, stranda, turstier etc. Jeg kan si med en gang at jeg er ganske så attraktiv, uten å skryte. Jeg er altså på leting, men hvor aldersgrensene bør gå er jeg litt usikker, da jeg får sterke signaler fra kvinner/jenter i nesten alle aldre! Spesielt de litt yngre, men også kvinner opp mot 40-åra. De siste som har flørtet med meg var 15 år, 19 og 32-34 ca. Jeg blir litt forvirret om hvor grensen skal gå og hvor liberalt samfunnet er når det kommer til alder. Jeg er i en posisjon der jeg kan velge i et bredt spektrum, og er i min beste alder utseendemessig. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: e7d6a...2aa Lenke til kommentar
Makri Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Vel, alder er jo egentlig ingen avgjørende faktor i kjærlighetsliv, men ville jo tro at kanskje endel foreldre ville gi deg litt hodebry spesielt på jenter ned i 15 til 16-års alder, samt noen skjeve blikk. Dog så har jeg fått høre at din alder (26) delt på to (13) + 7 er det som ofte regnes som innenfor. Vet at dette er fra The Bro Code eller noe i den dur, men etter mine erfaringer virker det å være slik at for mange er dette aldre som ofte da anses som godkjent selv om man aldri har hørt om den formelen før. Men igjen, klaffer det så klaffer det. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Det slår meg også hvor stort spenn det er. Føler det blir helt feil når jeg kunne vært faren. Føler på meg at flere av disse jentene ikke har det så bra, og det siste jeg vil er å utnytte det. De fortjener bedre enn det. Føler vel til en viss grad at det er en reservepappa jenta leter etter også, så det blir litt feile premisser med noe annet enn hjelp og støtte. Hadde nok hatt store problemer med å tilgi meg selv om jeg hadde gjort noe annet. 40+ kvinner er også i kategorien. De feiltolker vel litt for lett min væremåte som interesse eller noe. Føler jo at jeg er normalt høflig. Jeg er på fjerde butikken i nærområdet jeg flytta til fordi det alltid er en dame bak kassa som viser åpenbare signaler så kraftige at de umulig kan feiltolkes, og jeg får dårlig samvittighet av å gjøre dem ufrivillig ulykkelig av å bare handle dagligvarer. Burde vel sette på en ring. Hvis det ikke er realistisk med et forhold så prøver jeg å styre det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Men hvis jeg vil ha barn, men helst om noen år, så er det kanskje greit å gå for en som er litt yngre? Jeg tror ikke jeg kommer til å avvise de som er under tjue, men mest sannsynlig de under sytten. En bekjent av meg ble faktisk banket opp da han som nittenåring var sammen med en femtenåring, men det er mest fordi folk har lite å gjøre på og hele tiden ser etter unnskyldninger etter å sloss. Men når det kommer til å ha noe felles, så er det jo bedre med noen mellom 20 og 30. Anonymous poster hash: e7d6a...2aa Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Men hvis jeg vil ha barn, men helst om noen år, så er det kanskje greit å gå for en som er litt yngre? Jeg tror ikke jeg kommer til å avvise de som er under tjue, men mest sannsynlig de under sytten. En bekjent av meg ble faktisk banket opp da han som nittenåring var sammen med en femtenåring, men det er mest fordi folk har lite å gjøre på og hele tiden ser etter unnskyldninger etter å sloss. Men når det kommer til å ha noe felles, så er det jo bedre med noen mellom 20 og 30. Anonymous poster hash: e7d6a...2aa En må jo også huske på at folk har ulike faser i livet og ulike behov og utviklingstempo og status. Det som regnes som normalt aldersspenn kan jo falle uheldig ut sånn sett. For noen som har ulik emosjonell utvikling kan det vel være en match, så man skal ikke alltid være så kjappe med å dømme. Hvem har rett til å dømme andre sin genuine kjærlighet etter sitt eget forgodtbefinnende ? Endret 21. april 2014 av vidor Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Jeg vet om kvinner i 30-årsalderen som er mer som trettenåringer mentalt mens jeg vet om fjortiser som er som intellektuelle 40-åringer å regne. Det er så voldsomt frustrerende at det ofte er de som er finest og smartest og mest interessante som er tabu eller kanskje til og med ulovlig å være med. Jeg vet jo at foreldre er livredde at barna deres skal bli utnyttet av voksne, men når slutter barn å være uskyldige og hjelpeløse barn og blir voksne? Anonymous poster hash: e7d6a...2aa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå