oscrue10 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Vurderer å få meg egen linje siden jeg er på naboens håpløse nett nå. Skal bare brukes til FIFA-spilling på PS4 og ellers bare litt lett surfing. Finnes det bedre tilbud enn Nextgentels "Bredbånd 20" med 10-20 mbps, som koster 318 kr inkl utstyr? Billigst mulig til mitt bruk. Bor i Ski kommune i Akershus. Stusset litt på at de hadde flere ulike hastigheter til samme pris. Det er ikke noe jeg har oversett? Man kan bare velge den beste og bare huske på å evt endre abonnementet etter et års tid? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hvis du har kabel-TV kan det hende at de kan levere. Hvis du i tillegg bor i borettslag, kan det hende at det gir rabatt... 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Hvis du har kabel-TV kan det hende at de kan levere. Hvis du i tillegg bor i borettslag, kan det hende at det gir rabatt... Leier hybelleilighet i enebolig. Riks-TV (anbefales virkelig ikke). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Har du telefonlinje inn til hybelen? Bor du langt unna sentralen? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Har du telefonlinje inn til hybelen? Bor du langt unna sentralen? Huseieren som bor i samme hus har fasttelefon. Regner med at vi hadde koblet opp hos henne, tror ikke jeg har telefonuttak hos meg. Hun hadde internettlinja som jeg brukte tidligere, men hun sa den opp nå nylig. Dame på ca 90 som ikke er på nett selv. Vet ikke hvor sentralen ligger, og heller ikke hva slags linjekvalitet det er her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå