Twix1010 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Har et problem min bærbare data vil ikke gå på jeg trykker på power om knappen og da begynner dataen og jobbe noe. Senunder også skjer ingenting og skjermen er bare svart, sist gang jeg brukte den stengte jeg den ikke jeg bare lukket dataen Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Du kan prøve å ta ut batteri og lader, og deretter holde inne power knappen i 5 sek. Deretter setter du inn lader og prøver å slå på maskinen. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Det vanligste er vel at inverteren som styrer backlight til skjermen ryker hvis skjermen er svart. Tar du strømmen og det ikke skjer noe når du slår den på trenger du nok en reparasjon. Det pleier vel å komme et oppstartsbilde når du slår den på ? Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Det kommer ikke bilde når jeg slår den på nå det som skjer er at det begynner at lyset går på og tastaturet lyser og så noen sekunder senere forsvinner lyset fra tastaturet og skjermen forblir svart uten og gå på Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Normalt kommer det oppstart bilde Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Du kan prøve å se om det å bytte skjermutgang nytter. Er som regel en Fn knapp (funtion) pluss en av f-tastene (f.eks F7). Har du en ekstern skjerm å koble på er det lettere å teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå