AnewZ Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Kjip omgang. ihvertfall når jeg må se på 'PC kvalitet'. Funker ikke ITV med Hola! f.eks? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Oh shit. jeg sa bare kjip omgang, sa ikke at jeg kjeder meg. sorry boys Var ikke deg jeg siktet på. Tenkte mer på Mr. BS sin konstante gnaging på hvor kjedelig det er. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Han klager på alt uansett da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Åja daså Håper på spenning nå og noe spesielt fra en av spillerne på banen kanskje! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Håper Mourinho kan sette inn på Schurrle eller noe for Ramires. Føler vi kan få til mer på kontringer og offensivt da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Men faen i helvete. Hvor lenger skal de slippe unne noe gult kort? Feige svenske faen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Herregud å det piper. Er det mulig å være 3 år. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Håper Mourinho kan sette inn på Schurrle eller noe for Ramires. Føler vi kan få til mer på kontringer og offensivt da. Det skal ikke fryktelig mye til for å få til mer offensivt enn det dere har hittil.. just sayin' Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Håper Mourinho kan sette inn på Schurrle eller noe for Ramires. Føler vi kan få til mer på kontringer og offensivt da. Det skal ikke fryktelig mye til for å få til mer offensivt enn det dere har hittil.. just sayin' Enig. Selv Moskva-Marit hadde spilt raksere og mer underholdende fotball. Nå må snart AM score. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Herregud å det piper. Er det mulig å være 3 år.Ser ut til at det har spredd seg til England og. Utrolig irriterende. Nesten på linje med Vuvuzelaene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Kun Anfield så langt som har hatt sånn ekstrem piping. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Anfield-supporterne gjorde det hele kampen mot City ja. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Skal det være helt musestille da? Lol. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Skal det være helt musestille da? Lol. Nei? Det skal være som de fleste andre lag gjør, man synger osv. Piping for hvert eneste satans trekk motstanderne gjør er så ekkelt IMO. Rett før jeg muter her til tider. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Kun Anfield så langt som har hatt sånn ekstrem piping. Det var der jeg hadde det ifra ja. Husket ikke i farten hvem som gjorde det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Latterlig med frispark når han dryler ballen inn i hånda hans. Lamps ute neste kamp. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Det er jo i for seg en grei bortekamp fra Chelsea, og Atletico pumper baller inn i feltet. Det fungerer bare ikke mot Chelsea slik de spiller. Så langt i alle fall. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Latterlig med frispark når han dryler ballen inn i hånda hans. Lamps ute neste kamp. Soleklart frispark det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 En stygg takling fra Chelsea og det blir gult kort. Jævla bra dømt.. AM har hatt flere stygge etterslengere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå