Espp Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) For første gang er jeg faktisk enig med Rune, det var spot on... Endret 22. april 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Litt av en utblåsning fra Bratseth. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 De scorer nok mål der. Troa at de er mer på hugget i den kampen. Vanskelig for AM når Chelsea forsvarer seg med 10 mann (12' CL remember?) Håper på en mye mer forrykende kamp der, for dette var trist. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Ble ikke imponert over AM egentlig, eneste de kunne var å slå innlegg. Var aldri farlige. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Ble ikke imponert over AM egentlig, eneste de kunne var å slå innlegg. Var aldri farlige. Tro hvorfor.. Det er noen andre jeg ikke er imponert over i denne kampen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 For et kjipt lag Chelsea er. Gidder ikke engang prøve å få et bortemål. Mourinho vet virkelig hvordan man skal ta all underholdning ut av fotball. Skjønner ikke hvordan Chelsea-fans holder ut denne fotballen uke inn og uke ut.Fordi vi ikke spiller sånn her uke inn og uke ut. Pinlig hvor mye du prater i forhold til hvor lite du vet. Hadde Wenger tatt noen notater her hadde han kanskje komme litt lenger, og ikke alene stått for topp 3 pinlige resultater denne sesongen. Glad for at Wenger aldri spiller som dette. Heller tape når man prøver å vinne, enn å spille uavgjort når man ikke prøver å vinne. Fotball er først og fremst underholdning. Wenger har som filosofi å spille underholdende fotball uansett hvem motstanderen er. Det er underholdning. Det skvipet Mourinho varter opp med er slikt som kan sendes på NRK 3 i jobb og skoletid. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Noen som er hypp på å gi en kort oppsummering av utblåsingen til Bratseth? Har ikke kanalen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Ble ikke imponert over AM egentlig, eneste de kunne var å slå innlegg. Var aldri farlige. Tro hvorfor.. Det er noen andre jeg ikke er imponert over i denne kampen.Altså planen til JM var å holde nullen. Mission complete. Ble ikke imponert over AM egentlig, eneste de kunne var å slå innlegg. Var aldri farlige. Tro hvorfor.. Det er noen andre jeg ikke er imponert over i denne kampen.Altså planen til JM var å holde nullen. Mission complete. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 (endret) For første gang er jeg faktisk enig med Rune, det var spot on... Det sier mer om deg. Men herregud. Folk ser faen meg ikke en dritt i Chelsea øyne heller. Vi spiller med Torres, som aldri i verden ville vært førstevalget og vi mangler vår klart viktigste offensive spiller i Hazard. Matic har ikke lov å spille i CL. Av de spillerne Chelsea har tilgjengelig kan man ikke velge og vrake hvordan man vil spille. Endret 22. april 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 For et kjipt lag Chelsea er. Gidder ikke engang prøve å få et bortemål. Mourinho vet virkelig hvordan man skal ta all underholdning ut av fotball. Skjønner ikke hvordan Chelsea-fans holder ut denne fotballen uke inn og uke ut.Fordi vi ikke spiller sånn her uke inn og uke ut. Pinlig hvor mye du prater i forhold til hvor lite du vet. Hadde Wenger tatt noen notater her hadde han kanskje komme litt lenger, og ikke alene stått for topp 3 pinlige resultater denne sesongen. Glad for at Wenger aldri spiller som dette. Heller tape når man prøver å vinne, enn å spille uavgjort når man ikke prøver å vinne. Fotball er først og fremst underholdning. Wenger har som filosofi å spille underholdende fotball uansett hvem motstanderen er. Det er underholdning. Det skvipet Mourinho varter opp med er slikt som kan sendes på NRK 3 i jobb og skoletid. Heller et lag som spiller kynisk for å vinne enn et lag som er så forjævlig pinlig at man ikke takler å se kampene en gang. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 For et kjipt lag Chelsea er. Gidder ikke engang prøve å få et bortemål. Mourinho vet virkelig hvordan man skal ta all underholdning ut av fotball. Skjønner ikke hvordan Chelsea-fans holder ut denne fotballen uke inn og uke ut.Fordi vi ikke spiller sånn her uke inn og uke ut. Pinlig hvor mye du prater i forhold til hvor lite du vet. Hadde Wenger tatt noen notater her hadde han kanskje komme litt lenger, og ikke alene stått for topp 3 pinlige resultater denne sesongen. Glad for at Wenger aldri spiller som dette. Heller tape når man prøver å vinne, enn å spille uavgjort når man ikke prøver å vinne. Fotball er først og fremst underholdning. Wenger har som filosofi å spille underholdende fotball uansett hvem motstanderen er. Det er underholdning. Det skvipet Mourinho varter opp med er slikt som kan sendes på NRK 3 i jobb og skoletid. Hahah, jævla hykler. Du skrur av kampen når Arsenal spiller dårlig. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Det må da vel være lov å prøve? Selv vårt tafatte United PRØVDE faktisk mot Bayern. Dere prøvde ikke en eneste gang. Dette er nesten Drillo-fotball. Destruktiv fotball som er vanvittig kjedelig å se på. 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 For et kjipt lag Chelsea er. Gidder ikke engang prøve å få et bortemål. Mourinho vet virkelig hvordan man skal ta all underholdning ut av fotball. Skjønner ikke hvordan Chelsea-fans holder ut denne fotballen uke inn og uke ut.Fordi vi ikke spiller sånn her uke inn og uke ut. Pinlig hvor mye du prater i forhold til hvor lite du vet. Hadde Wenger tatt noen notater her hadde han kanskje komme litt lenger, og ikke alene stått for topp 3 pinlige resultater denne sesongen. Glad for at Wenger aldri spiller som dette. Heller tape når man prøver å vinne, enn å spille uavgjort når man ikke prøver å vinne. Fotball er først og fremst underholdning. Wenger har som filosofi å spille underholdende fotball uansett hvem motstanderen er. Det er underholdning. Det skvipet Mourinho varter opp med er slikt som kan sendes på NRK 3 i jobb og skoletid. Heller et lag som spiller kynisk for å vinne enn et lag som er så forjævlig pinlig at man ikke takler å se kampene en gang. Snodig, for med Chelsea får du begge deler. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 For et kjipt lag Chelsea er. Gidder ikke engang prøve å få et bortemål. Mourinho vet virkelig hvordan man skal ta all underholdning ut av fotball. Skjønner ikke hvordan Chelsea-fans holder ut denne fotballen uke inn og uke ut.Fordi vi ikke spiller sånn her uke inn og uke ut. Pinlig hvor mye du prater i forhold til hvor lite du vet. Hadde Wenger tatt noen notater her hadde han kanskje komme litt lenger, og ikke alene stått for topp 3 pinlige resultater denne sesongen. Glad for at Wenger aldri spiller som dette. Heller tape når man prøver å vinne, enn å spille uavgjort når man ikke prøver å vinne. Fotball er først og fremst underholdning. Wenger har som filosofi å spille underholdende fotball uansett hvem motstanderen er. Det er underholdning. Det skvipet Mourinho varter opp med er slikt som kan sendes på NRK 3 i jobb og skoletid. Hahah, jævla hykler. Du skrur av kampen når Arsenal spiller dårlig. Jeg skrur av kampene når jeg har bedre ting å bruke tiden på enn å se Arsenal tape. Fotball er ikke alt her i verden, vet du. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 For et kjipt lag Chelsea er. Gidder ikke engang prøve å få et bortemål. Mourinho vet virkelig hvordan man skal ta all underholdning ut av fotball. Skjønner ikke hvordan Chelsea-fans holder ut denne fotballen uke inn og uke ut.Fordi vi ikke spiller sånn her uke inn og uke ut. Pinlig hvor mye du prater i forhold til hvor lite du vet. Hadde Wenger tatt noen notater her hadde han kanskje komme litt lenger, og ikke alene stått for topp 3 pinlige resultater denne sesongen. Glad for at Wenger aldri spiller som dette. Heller tape når man prøver å vinne, enn å spille uavgjort når man ikke prøver å vinne. Fotball er først og fremst underholdning. Wenger har som filosofi å spille underholdende fotball uansett hvem motstanderen er. Det er underholdning. Det skvipet Mourinho varter opp med er slikt som kan sendes på NRK 3 i jobb og skoletid. Hahah, jævla hykler. Du skrur av kampen når Arsenal spiller dårlig. Jeg skrur av kampene når jeg har bedre ting å bruke tiden på enn å se Arsenal tape. Fotball er ikke alt her i verden, vet du. Allikevel er du "glad" for at Arsenal spiller på en måte som gjør at du må skru av kampene. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Det må da vel være lov å prøve? Selv vårt tafatte United PRØVDE faktisk mot Bayern. Dere prøvde ikke en eneste gang. Dette er nesten Drillo-fotball. Destruktiv fotball som er vanvittig kjedelig å se på.Ja, og vi så hvordan det gikl, vi forsvarte oss i denne kampen, neste kamp, er det vi som må angripe.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Ro litt ned på siteringspyramidene da, guttær. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 For et kjipt lag Chelsea er. Gidder ikke engang prøve å få et bortemål. Mourinho vet virkelig hvordan man skal ta all underholdning ut av fotball. Skjønner ikke hvordan Chelsea-fans holder ut denne fotballen uke inn og uke ut.Fordi vi ikke spiller sånn her uke inn og uke ut. Pinlig hvor mye du prater i forhold til hvor lite du vet. Hadde Wenger tatt noen notater her hadde han kanskje komme litt lenger, og ikke alene stått for topp 3 pinlige resultater denne sesongen. Glad for at Wenger aldri spiller som dette. Heller tape når man prøver å vinne, enn å spille uavgjort når man ikke prøver å vinne. Fotball er først og fremst underholdning. Wenger har som filosofi å spille underholdende fotball uansett hvem motstanderen er. Det er underholdning. Det skvipet Mourinho varter opp med er slikt som kan sendes på NRK 3 i jobb og skoletid. Hahah, jævla hykler. Du skrur av kampen når Arsenal spiller dårlig. Jeg skrur av kampene når jeg har bedre ting å bruke tiden på enn å se Arsenal tape. Fotball er ikke alt her i verden, vet du. Allikevel er du "glad" for at Arsenal spiller på en måte som gjør at du må skru av kampene. Jeg er glad for at Arsenal faktisk prøver. Jeg er ikke glad for at vi taper. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Jeg er glad vi får poeng og vi har en returkamp, har dere glemt det?? JM kom hit for å holde nullen, ikke for å underholde!! Endret 22. april 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Bah, så kjipe Chelsea er. Huff og huff.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå