Emils. Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) http://youtu.be/xhbxWJg4CQM Endret 21. april 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Er du så sikker på Costa allerede? Er det noe nyheter jeg har gått glipp av? Endret 21. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Alt tyder på at Costa er neste mann inn på Brua ja. En storsignering kommer i sommer, og spissplassen er det steder hvor vi mangler gode spillere. Om Lukern kommer tilbake er ikke han alene nok til å drive laget. Eto'o, Torres eller Ba er ikke gode nok til å være backups. Jeg håper på Costa, og tror vi går for han. Ellers blir det Cavani eller Falcao. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 For noe tull. Vi har overhodet ingen sikre kilder på Costa. 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 For en håpløs førstepost. 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Har ikke så mye å si egentlig. Alle vet hvem som spiller, når kampen begynner og hvor de kan se den. Den forsvinner uansett når det har kommet noen poster slik at man begynner på side 2. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Den forsvinner uansett når det har kommet noen poster slik at man begynner på side 2. Det gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Japp, men over til pre kamp nå. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) 3-0 Endret 21. april 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Tror vi skal slite med å score her. Fornøyd med et uavgjort. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Svenske Jonas Eriksson er mannen som har blitt satt til å dømmer tirsdagens semifinalekamp. Atletico spilte kampen sin på fredag kveld. Vi spilte et døgn senere, og skal i tillegg reise langt, liker ikke dette. Costa er klar, og Hazard er fortsatt ute med skade dessverre, uten han så skaper vi ikke all verden med sjanser. Gabi, Koke, Willian, Lamps og Luiz står med 2 gule. Starter vi med Luiz-Lamps-Ramires på midten, så kan jeg se for meg at både Luiz og Lamps drar på seg et gult og må stå over neste kamp. Og hvorfor i HÆLL"#¤"¤#% viser de ikke kampen på Viasat 4?? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Svenske Jonas Eriksson er mannen som har blitt satt til å dømmer tirsdagens semifinalekamp. Atletico spilte kampen sin på fredag kveld. Vi spilte et døgn senere, og skal i tillegg reise langt, liker ikke dette. Costa er klar, og Hazard er fortsatt ute med skade dessverre, uten han så skaper vi ikke all verden med sjanser. Gabi, Koke, Willian, Lamps og Luiz står med 2 gule. Starter vi med Luiz-Lamps-Ramires på midten, så kan jeg se for meg at både Luiz og Lamps drar på seg et gult og må stå over neste kamp. Og hvorfor i HÆLL"#¤"¤#% viser de ikke kampen på Viasat 4?? Viaplay Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hvem var det som sa at Koke er suspendert? Aleks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå