AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hei alle sammen. Til dere som har er og har vært i ett forhold før, hvor går grensene deres?Hvor går grensene deres når partneren din viser seg å være nesten inhabil til å vise følelser ?Jeg mener, misforstå meg rett, jeg anser meg selv som vel oppegående nok til å se om en potensiell person har det jeg ser etter hos en partner, og trodde at nærheten skulle komme gradvis ettersom han følte seg tryggere på meg. Men det skjedde aldri. Nærheten kom aldri.Han holder meg aldri i hånda, ( han mener selv det kun er //quote: "bare 14isser og gamlinger som gjør sånt" ) . Han blir "stresset" av det, og hver gang jeg prøøøver, så merker jeg at han spenner kroppen og syntes det er ubehagelig. Så det alltid ender opp med at jeg må slippe taket i hånda hans og stappe hendene i lommene. Like romantisk og koselig hver gang.Vi sover ikke sammen, vi sover ved siden av hverandre. Jeg mener, jeg kan også fint være utslitt av forskjellige grunner, men det er likevel en forskjell på å sove sammen, og å sove ved siden av hverandre.. Når det er sove tid, legger han seg rett på ryggen, like rak som en pinne , med begge hender på brystkassa, og sover. Det er null fysisk kontakt ( nå tenker jeg ikke på sex, for det har vi .. Sånn cirka. ). Om du hadde sett meg og han gå på gata, så hadde du aldri trodd vi var noe mer enn venner eller søsken. Det syntes virkelig ikke at vi er ett par. Det har det aldri gjort. Og det har f** meg tatt seg ut også, da andre menn har prøvd seg på meg når vi har vært ute i sosiale sammenhenger, og han ikke merker noenting. Det gjør like vondt hver gang.Enhver fysisk kontakt, (utenom kjedelig, vond sex, sånn ca veldig sjeeeldent) eksisterer ikke. Den fysiske kontakten man liksom skal ha med personen man elsker, din bestevenn , din kjære, den eksisterer ikke. Aldri no klask på rompa, berøring eller noen stjålne kyss. Fortell meg , damer og herrer, hvor går grensen deres ? Kan ett forhold fungere på denne måten ? Hva hadde dere tolerert? Hvor går grensen deres? Hilsen en ulykkelig jente. Anonymous poster hash: f971d...cb4 Anonymous poster hash: f971d...cb4 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Grensen for meg går når man ikke har det bra. Det har tydeligvis ikke du. 3 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Grensen for meg går når man ikke har det bra. Det har tydeligvis ikke du. Hva hvis hun vil reparere det hun har, istedenfor å kaste det bort ? Endret 21. april 2014 av Lady_A Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Grensen for meg går når man ikke har det bra. Det har tydeligvis ikke du. Hva hvis hun vil reparere det hun har, istedenfor å kaste det bort ? Hva har hun da? Man kan faktisk ikke reparere andre mennesker. Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Sant det. Dog, så er det mye vi ikke vet om her heller. TS skriver nok her av en grunn.. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Synes du burde komme deg ut av forholdet. Du har det ikke bra og han gir deg helt klart ikke den oppmerksomheten du ønsker/fortjener. Da er det lite vits å piske en død hest. Endret 21. april 2014 av Vannlinjen Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Høres ikke veldig trivelig ut. For å få et litt mer fyldig bilde, lyst til å fortelle hva som gjorde at du falt for fyren i utgangspunktet? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Mye av det TS skriver om, kan forklares ved at hennes partner er litt praktisk anlagt, og kanskje ikke så glad i å vise følelser offentlig. Det er slett ikke uvanlig. Mange føler seg ukomfortable med å vise affeksjon offentlig, eller blant andre generelt. Ikke alle liker å holde hender, det betyr ikke at man er mindre glad i noen. Omtrent alle voksne mennesker som har en hverdag, sover ikke "sammen", eller oppå hverandre. Det blir nemlig fryktelig varmt, ofte. Det er helt normalt å sove i hver sin del av sengen. Noen dager er man trøtt og sliten, og da er man mest interessert i å sove, ikke inhalere hår når man ligger i skje. Jeg får inntrykk av at dere er to forskjellige mennesker, med ulike behov, og din partner ikke får særlig mye forståelse for det av deg. Jeg bryr meg heller ikke om at andre prøver seg på min kjæreste, hun er stor jente, og kan håndtere sånt helt selv. Stort sett er jeg ikke i umiddelbar nærhet, og da er det vel naturlig å "prøve seg". Om vi står sammen, og noen prøver, er de enten fryktelig beruset, eller idioter. Ingen av dem er vel innertiere, så det er heller ingen problem. 2 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Nesten som å lese mitt forholdt, bortsett fra noe. Jeg hater å holde hender når vi er ute å går. Det blir bare rart å gå da, klamt i hendene og jeg foretrekker å ha dem for meg selv. Sitter vi på cafe o.l kan vi holde hender på bordet frem til det blir for varmt Vi bruker å si at vi "er ikke glade i hverandre om natta" fordi vi liker ikke å ligge nært om natta. det er klamt, du merker om den andre rører på seg, puster og det forstyrrer søvnen til oss begge. Vi har blitt bortskjemte med en 2 m bred seng, og ingen av oss får sove godt i f.eks 1,50 seng. Vi koser vel og merke litt før vi skal sove, men etter det ruller vi til hver vår ende av senga. Vi oppfører oss som bestevenner, fordi vi er bestevenner. En god fredagskveld kan være pils og et dataspill. Enten vi spiller sammen eller ikke, så lenge begge koser seg med hva enn vi driver med. Vi oppfører oss heller ikke som et par når vi er ute, er vi på byen f.eks med en gjeng sitter vi sjeldent på siden av hverandre eller står i et hjørne å koser. Han bryr seg fint lite om noen prøver seg på meg, som han over her sa så er jeg stor jente og kan ordne det selv. Litt hverdags klåing elsker jeg, går det en periode med lite til ingenting sier jeg ifra enkelt å greit. Høres ut som du og mannfolket har forskjellige behov for slikt. Tror ikke det er mye du kan endre, men du kan jo prøve å prate om det. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Folk er forskjellige, du er tydeligvis ikke emosjonelt og intimt kompatibel med kjæresten din, finn deg noen andre. Dårlig sex og emosjonell mismatch, jeg hadde aldri blitt sammen med vedkommendet engang, hva tenkte du på? Endret 21. april 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 TS kan forsøke å prate med vedkommende, si hva hun føler. Om ting ikke kan endres eller bli bedre, så får TS ta stilling til hva hun ønsker fra et forhold. Det er ikke alltid det kan bli bedre. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Haha, han der er ikke verdt mye.. "utenom kjedelig, vond sex, sånn ca veldig sjeeeldent" Han burde jo i det minste gi deg det du fortjener i senga av og til. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Å prøve å endre en mann er en øvelse i det nytteløse, jeg legger merke til at de kvalitetene TS spør om er ikke noe mannen hennes har hatt før. Så vil jeg kommentere spesielt om sjalusi, dette er noe dere kvinner må slutte å forvente. Ja dere er viktige for deres partnere, men menn har våknet opp og forstår nå at en brukket nese ikke er verdt det for at dere skal føle dere litt bedre i noen minutter. Vi vet alle at kvinner liker å bli objektifisert, men det finnes langt bedre veier å gjøre det enn å utsette seg selv for skade. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Haha, han der er ikke verdt mye.. "utenom kjedelig, vond sex, sånn ca veldig sjeeeldent" Han burde jo i det minste gi deg det du fortjener i senga av og til. Hvem er vi til å kommentere hva TS fortjener, eller med andre ord hva har hun gjort for å fortjene bedre? Kansje hun er veldig dårlig i senga, og derfor ønsker han ikke det så ofte... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Haha, han der er ikke verdt mye.. "utenom kjedelig, vond sex, sånn ca veldig sjeeeldent" Han burde jo i det minste gi deg det du fortjener i senga av og til. Hvem er vi til å kommentere hva TS fortjener, eller med andre ord hva har hun gjort for å fortjene bedre? Kansje hun er veldig dårlig i senga, og derfor ønsker han ikke det så ofte... Hun er kjæresten hans. Det er den eneste kvalifikasjonen hun trenger for å få god sex. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Haha, han der er ikke verdt mye.. "utenom kjedelig, vond sex, sånn ca veldig sjeeeldent" Han burde jo i det minste gi deg det du fortjener i senga av og til. Hvem er vi til å kommentere hva TS fortjener, eller med andre ord hva har hun gjort for å fortjene bedre? Kansje hun er veldig dårlig i senga, og derfor ønsker han ikke det så ofte... Det skal jo uansett ikke gjøre vondt! 2 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Haha, han der er ikke verdt mye.. "utenom kjedelig, vond sex, sånn ca veldig sjeeeldent" Han burde jo i det minste gi deg det du fortjener i senga av og til. Hvem er vi til å kommentere hva TS fortjener, eller med andre ord hva har hun gjort for å fortjene bedre? Kansje hun er veldig dårlig i senga, og derfor ønsker han ikke det så ofte... Hun er kjæresten hans. Det er den eneste kvalifikasjonen hun trenger for å få god sex. Det er til din store overraskelse begge parter sitt ansvar å tilfredstille hverandre, ikke bare mannen som du later å tro. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Det skal jo uansett ikke gjøre vondt! Jeg gikk ut i fra at hun brukte ordet vondt som motsetning til godt, ikke som i at det er smertefullt. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Grensen for meg går når man ikke har det bra. Det har tydeligvis ikke du. Hva hvis hun vil reparere det hun har, istedenfor å kaste det bort ? Jeg forstår det slik at forholdet ikke har endret seg til dette, men er og har vært slik. Jeg mener, du kan ikke reparere noe som ikke har gått i stykker. Jeg oppfatter denne situasjonen som to inkompatible mennesker. De kan sikkert finne lykke med andre som passer dem bedre, men JEG tror i alle fall at dette er et dødsdømt forhold. For at dette forholdet skulle fungert måtte én eller begge partene endre seg betydelig og det mener jeg blir helt feil. Da må det vel heller være bedre å finne noen man trives sammen med, samtidig som man kan være seg selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Er jo mange andre faktorer som spiller inn her, og det er mange grunner til hvorfor jeg elsker han. Så ikke ALT er dårlig mellom oss..Jeg er fult klar over at han er mer praktisk anlagt enn meg. Veldig klar over det. Men det har også gjort at vi utfyller hverandre mer. Jeg er den høyre-hjerne-kreative-lidenskapelige-varme-temperamentsfulle delen. Han er den venstre-logisk-svarthvitt-rolige-nonchalante delen. Vi utfyller hverandre veldig godt sånn ellers.Og når det kommer til den delen av at jeg blir sjekket opp av andre menn når vi er ute, tilsier litt for godt hvor synlig (ikke) det er at vi faktisk er ett par .Det er DET jeg ville opplyse om.. ikke at jeg hinter til at kjæresten min burde være mer macho og banke alle menn som kaster ett blikk mot meg. (jeg jobber, og har i flere år jobbet i sikkerhetsbransjen, så det å være "stor jente, og ta vare på seg selv" klarer jeg veldig, veldig fint.. ) Når det kommer til senge delen... så har jeg ikke slik det har blitt oppfattet her, sagt at jeg klager på det faktum at vi ikke ligger over hverandre, eller i skje om natten for den saksskyld. Men den form for berøring som absolutt burde være tilstede, den er ikke der. Det er bare så monotont. Som sagt, vi sover ved siden av hverandre. Ikke med hverandre. Kunne like gjerne ha delt seng med faren min for å si det sånn.Tro nå meg, jeg "klager" ikke fordi jeg ikke får roser en gang i uka. (fun fact; jeg har faktisk aldri fått blomster av fyren. De blomstene som har blitt gitt i dette forholdet, er blitt gitt fra meg- til han. )Ikke alt er galt heller, han er jo blitt en mer "voksen" og moden person etter at jeg kom inn i livet hans. Og det har han takket meg for. Takket meg for at jeg har hjulpet han å vise litt mer følelser, være litt mer emosjonell osv osv..(han kommer fra ett splittet hjem, og er blitt avvist av jenter han likte i fortiden.. derfor skepsisen og tilbakeholdenheten).Han sa //quote: " Jeg trodde aldri på kjærligheten, og hva den betydde, før jeg traff deg ". Uten at han mente å være klisjee eller klissete om det. Men nå er denne emosjonelle siden fremdeles veldig vag, "normal berøring" mellom ett kjærestepar finner så og si ikke sted, og det blir derfor vanskelig å ville ta av seg trusa om natten og også ellers la forholdet utvikle seg mer, blomstre, og å trives..Sex'en var veldig bra før, men er blitt veldig dårlig og fraværende nå. Her spiller jo andre faktorer inn også, da han har oppført seg som en dr*ttsekk tidligere, uten å gå for dypt inn i det. .. Og til du Civilix, så vet jeg at det er et faktum at jeg er quote : "den beste han har vært borti", uten at han har sagt det til meg direkte, eller at jeg skal gå noe dypere inn på det Anonymous poster hash: f971d...cb4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå