Olav Leistad Hove Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Skumringstimen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hei, Olav Leistad Hove. Et sånt bilde gjør inntrykk, - en usedvanlig vakker solnedgang over et flott landskap, - det er et bilde jeg ville vært glad og stolt over å ha tatt ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 En utrolig lava rød himmel som gjenspeiler seg i fjorden. Godt komponert. Et lite pirk, tror jeg hadde tatt meg bryet med og klone vekk den diffuse lille tretoppen nede til venstre, i et slikt vakkert bilde. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Tusen takk Albert og MotoG for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Helt enig i at kvisten kunne ha vært klonet bort. Forøvrig var et en utrolig flott solnedgang denne kvelden men jeg kom meg ikke opp til utsiktspunktet før den gikk ned. Men det var magiske farger allikevel som dere ser. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg