toraak Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hei, eg har tenkt å kjøpe og bygge custom vannkjøling i pcen min. Har nå h100 på min i7 3770K (OC 4.5 Ghz) men har en stund hatt lyst til å bygge vankjøling selv. Har tenkt å kjøle prosessoren og skjermkort (2 stk). Har ikke vært borti custom vannkjøling før og har bare lest smått på det så hjelp til hva deler eg burde kjøpe og sånn hadde vært greit Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Hvordan gpuer er det snakk om? Det du uansett trenger er: Pumpe Reservoair Slange Kjølevæske Nippler, gjerne komprisjon. Cpu-blokk Gpu-blokk. Kan også vurdere bakplater. Hvilket kabinett har du? Endret 21. april 2014 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
toraak Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Hvordan gpuer er det snakk om? Det du uansett trenger er: Pumpe Reservoair Slange Kjølevæske Nippler, gjerne komprisjon. Cpu-blokk Gpu-blokk. Kan også vurdere bakplater. Hvilket kabinett har du? Har en HD7970 Ghz nå men skal bestille 2 R9 290x om ikke så lenge... Har Cooler Master Haf X (Fulltower) nå for øyeblikket men skal muligens erstatte det til sommern med det Corsair Obsidian 900D. Endret 21. april 2014 av toraak Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ok. Skal du har 900D så kan du jo kjøpe 480 radiator å ha i bunnen. Det du kan gjøre er å ringe Techbay, www.techbay.no, og få de til å lage en komplett liste med alt du trenger. Der er de veldig dyktige og utrolig god service. Vannkjøling kan de utrolig godt. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Støtter kalleklovn sitt forslag Ring techbay.no, strålende kundeservice Hvor lenge er det til du bytter ut kabinett og skjermkort? For vis det ikke er lenge til så kan du like så greit starte med innkjøp nå. husk å kjøpe et par svivler for mye en for lite, disse er ganske så handy når det kommer å gjøre loopen strøken. Anbefaler også backplate til skjermkorta, gjør at det hele ser mye penere ut. Også bridge mellom skjermkorta, men kommer jo ann på mellomrommet mellom de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå