jae-ols Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Du skal ikke åpne den, bare laste den opp her på forumet. Det er det jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre! Skal jeg kopiere og lime inn? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 C:\Windows\MEMORY.DMP Lenke til kommentar
sevs Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) 1. Klikk "Bruk full editor" 2. Dra fila inn på "Velg fil..."-knappen. 3. Klikk "Legg ved denne filen" Endret 23. april 2014 av sevs Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Tja...... 1. Klikk "Bruk full editor" izzet2.png 2. Dra fila inn på "Velg fil..."-knappen. Eller denne2.png 3. Klikk "Legg ved denne filen" Eller denne3.png Hvor skal jeg finne "full editor??? Endret 24. april 2014 av izzet Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Som han over der har vist deg på bilder. Du har fått hele fremgangsmåten der. 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Tror det er best for deg, izzet, å kjøpe ny datamaskin eller å levere denne inn til et servicesenter. 2 Lenke til kommentar
UninvitedChaos Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Blåskjerm og treghet er klassiske tegn på harddiskfeil. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Tror det er best for deg, izzet, å kjøpe ny datamaskin eller å levere denne inn til et servicesenter. Den er allerede levert, er på nettbrett nå. . Takker for alle tips, selv om det ikke ga meg mye hjelp. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Som han over der har vist deg på bilder. Du har fått hele fremgangsmåten der. Det hjalp ikke mye så lenge jeg ikke har noen fil å laste opp. Jeg finner ingen fil som visert når maskina gikk i blått. Står bare at noe sluttet å fungere. Men alt går bra nå. Har nettbrett og mobil. Og jeg har full reklamasjon. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Blåskjerm for tredje gang nå. Dette ser ikke bra ut. Finner ingen fil å laste opp, finner ingen ting når jeg går på "min datamaskin" Folk bruker et ubegripelig språk som du må være dataekspert for å skjønne. Hva med å prøve å forklare som det er en nybegynner det er snakk om. Opplasting a filer blir langt utenfor min kompetanse. Blå skjermen forsvinner før jeg får lest det som står der. Men det virker som om noe er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå