Gå til innhold

dumpster diving fredrikstad / omegn

Anbefalte innlegg

Har igjennom årene funnet mange mange tusen i verdier i form av IT servere og lignende ute i søpla bak n utkikk, men nå skulle jeg ta meg en tur og det ser ut som at alle låser alt inn nå. Noen som har tips til plasser å lete ? Har bil. Annet enn it er også interessant ☺

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Butikkene samler inn dette fordi det selges vdere. Grunnen til at de låser inn tingene og kameraovervåker områdene er p.g.a av dette og at folk roter til området og lager masse ekstraarbeid. Dette har jeg fra en som jobber med dette for Elkjøp.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke ute etter å knuse og kaste ting rundt meg. Bare ta det jeg trenger.

Jeg trenger bare stolen din og pc'en din. Når kan jeg komme og hente dette ?

Gidder du å sende meg addressen din og opplyse om når det ikke er noen i huset og døren står åpen.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg kom med et drøyt eksempel for å poengtere det, men det var utelukkende for å få deg til å tenke over hva du gjør, og var i beste mening.

Blir du tatt for dette sidestilles det med at du tok noe fra innsiden av butikken. Skjønner at det er lett å tenke at det er noe andre har kastet, men det er juridisk sett butikken sin eiendom, og da reguleres det av straffeloven. Det er synd om du får rulleblad bare fordi du ikke visste dette og tenkte feil. Nå vet du bedre og hvilke konsekvenser det kan få.

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/07/30/elkjoep-ansatte-trues-med-juling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...