Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg si

Samtalen startet hyggelig og ok på tinder, så møttes vi senere samme dagen.

Det var hyggelig det. Han spurte masse ting om meg og virket intressert i livet mitt liksom.

Så dro jeg etterpå, og han ga meg en klem. Etter jeg dro, skrev jeg at han var kjekk. Han svarte at jeg var søt, og at han angret på at han ikke ga meg et kyss, og spurte om jeg ikke ville komme tilbake..så skulle jeg det, men foreldrene kom visst hjem fra hytten snart, så han spurte om vi kunne ta det en annen dag i steden.

Så.. skrev jeg etterpå at det fristet å ligge i armkroken hans hvor han kontret med "er ting som frister med deg også" så jeg bare.. ehh right.. han svarte bare med et spørsmålstegn. Jeg sa "glem det ;)"

Nå har det vært stille i mange timer. Er det over og ut nå? tongue0023.gif

Anonymous poster hash: 8182b...209
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, nå har jeg ikke klart å skvise en date ut av Tinder hittil (men det står merkelig nok ikke på jenter som vil ha seg så lenge jeg ikke nevner ordet "forhold"), men jeg har selv opplevd å ikke høre fra noen på en uke+ og så plutselig få svar.

Med andre ord: Ha tålmodighet, for "mange timer" kan for alt du vet bety at fyren sovna foran TVen med mobilen på brystkassa..

Endret av AnthonyEdwardS
Lenke til kommentar

Du tror gutter er rare på Tinder? La meg sitere et av dere jenters mest bisarre Tinder-øyeblikk:

Match!

Jeg: Hei. Skal vi bli bedre kjent? :)
Hun: Ja.
Jeg: Og hva gjør du på til vanlig?

8 dager senere uten noe svar:

Hun: Har du dyreforsikring?
Jeg: Ja. Agria. (jeg har katt og regnet med hun ville sjekke at jeg faktisk er skikkelig dyrevenn)

Hun: Bra, for jeg skal ødelegge slangen din. ;)

WHAT. THE. ACTUAL. FUCK?!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er da på ingen måte gutter som er rare her.

Det er åpenbart at han er interessert i å treffe deg igjen. Men det betyr ikke at resten av verden stopper opp og at han må sitte med mobilen hvert våkne minutt til dere ses igjen.

Du skrev dette veldig tidlig, så det er store muligheter for at han rett og slett sovnet.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

vel, det er din skyld: så jeg bare.. ehh right.. han svarte bare med et spørsmålstegn. Jeg sa "glem det ;)

har prøvde å være ltt naughty du sa, eeh right= ikke faen. så her er det nok ikke han som er rar

Lenke til kommentar

Chillax. Dere prates og møttes samme dagen. Take a chill pill.

Var jo en god start hvertfall :) Komplimenter fram og tilbake er jo en god begynnelse.

Jeg har snakka med folk på tinder, utveksla snapchat, holdt på sånn et par uker SÅ møttes og det har alltid gått greit. No need to hurry.

Så ikke stress :)

Lenke til kommentar

vel, det er din skyld: så jeg bare.. ehh right.. han svarte bare med et spørsmålstegn. Jeg sa "glem det ;)

har prøvde å være ltt naughty du sa, eeh right= ikke faen. så her er det nok ikke han som er rar

Men jeg vil ikke at ting skal starte med dirty talk eller sex. Faktisk, har jeg sagt til meg selv at jeg aldri noen sinne kommer til å hoppe til køys med en flørt sånn i starten. Og det er fordi at.. for det første, blir jeg lettere knyttet til personen etter samleie, og for det andre, vil jeg sikkert føle meg som en dritt hvis han hadde dumpet meg etterpå. :)

ts

Anonymous poster hash: 8182b...209

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...