Abnorm Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Hadde planer om å bytte ut min Sagem med den nye PVR5743 fra CanalDigital. Men når jeg logger meg inn på "Min side", finner jeg bare den gamle 5720 dekoderen. Hva er årsaken til dette? Er PVR5743 ikke i salg enda? Endret 21. april 2014 av frecjoha Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 PVR5743 er en dekoder til kabel-tv med T-WE-funksjon. Dette er ikke tilgjengelig for parabolkunder for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 PVR5743 er en dekoder til kabel-tv med T-WE-funksjon. Dette er ikke tilgjengelig for parabolkunder for øyeblikket. OK, der har jeg svaret. Men er det forskjell på kabel og parabol dekodere altså? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ja, det er det. Om det kun er software eller om det er hardware-forskjeller også skal jeg ikke si for sikkert, men du kan ihvertfall ikke bruke T-we-dekoderen på satelitt. 1 Lenke til kommentar
NULL Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ja, det er det. Om det kun er software eller om det er hardware-forskjeller også skal jeg ikke si for sikkert, men du kan ihvertfall ikke bruke T-we-dekoderen på satelitt. Er forskjeller på tunerne. I tillegg tildels ganske store forskjeller i programvaren på 5720 hos CD Parabol og CD Kabel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå