kengdal Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 når jeg starter opp pc-en bare piper den. jeg har msi kt6 delta fis2r og på d-bracket står det ``assign resources to all ISA``dette skjedde når jeg byttet en IDE kabel til HDD'en hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Da må du enten sjekke kabelen eller bytte tilbake til den gamle. :wink: Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 har prøvd men den piper enda? Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 sjekket at du ikke har kommet borti den ene feste-klipsen for ram`en slik at brikka ikke står skikkelig i? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Da skjekker du manualen og finner ut hva den pipingen betyr. Det er sansynligvis en feilkode. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Piping har i mange tilfeller med at det er no tull med CPU, men hvis det kom etter at du bytta floppykabel, høres dette svært merkelig ut. Prøv å starte maskina uten floppy da.. Lenke til kommentar
$ig Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Nei, det er sikkert CMOSen, ta ut det lille batteriet på HK, etter 20 sek putter du det inn igjen så starter du opp maskinen på nytt; da bør den funke :wink: Lenke til kommentar
$ig Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 kødda værre! leste ikke meldingen din orentlig, da er det vell ikke cmos, så aner ikke sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå