Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Unex NexAir UR211i - nettverksadapter Noen som har prøvd den

Anbefalte innlegg

Hei Lurte på å kjøpe denne: Unex NexAir UR211i - nettverksadapter (Selges hos PS-Data)

Tenke å bruke denne til å dele ADSL mellom to maskiner, den ene i stua og den andre i 2etg. Bare lurte på om noen hadde prøvd den? Og vet hvordan den fungerer? Hvordan er det med andre personer som kan komme seg inne på linja når jeg kobler opp en slik boks? Noen som hvet hvordan sikkertheten er på slikt utstyr? Sender den Kryptert mellom de to boksene eller kan alle som har Trådløst netverks utstyr finne meg og komme seg inn på linja?

Takker for alle "Seriøse" svar

Mvh RIP_Jack

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har nå kjøpt greiene. Men får det ikke til å fungere, Alt virker greit installasjon og alt går greit, og boksen blir installert. Installerer de på begge maskinene men får ikke noe kontakt mellom boksene, trodde først at det kunne ha noe med avstanden å gjøre så jeg flyttet den ene maskinen ned at med den andre, dobbelt sjekket IP og netverks maske. Men Nei de to boksene finner ikke værandre. Så jeg bare lurte på om noen som har noen ide om hva som kan være galt. Kjører Win98SE på den ene og XP på den andre, det skulle jo virke i teorien. Har fulgt installasjons vei ledningen til pungt og prikke. Så jeg skjønner ikke helt hva som kan være galt. :shrug:

Takker for alle seriøse svar.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...