kjetilkl Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Da sjekket du ikke godt nok, men - nok ot http://www.get.no/kundeservice/sos/bredband?q=fiber Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Står ikke hjemmesentral der heller... Men det står hussentral... Lenke til kommentar
Voxwill Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Altså du bør kansje vurdere å oppgradere routeren Hvis du bor i en blokk eller noe sånt så har du mest sannsynlig mange andre trådløse nettverk rundt deg som forstyrrer signalet Hvis du har det bør du kjøpe deg en "AC-router" Hvis routeren står rett ved mye annen elektronikk kan den bli forstyrret så du kan jo prøve å sette routeren et litt annet sted en periode & se om det blir bedre Eller hvis det er mye betong og sånne ting som blokkerer for signalet så kan det også være et problem. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Kjører kabel Lenke til kommentar
bahyble Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Prøv og sett wifi i G-mode...dir 655 er en veldig buggi router på noen av versjonene....kjøp heller Asusen som du vart anbefalt... Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg kan forresten oppdatere denne, med å si at jeg kjøpte meg ASUS RT-AC66U, hatt den i 2 uker, stabilt som bare det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå