TMB Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Jeg kjøpte et par baklykter til bilen min herfra, og etter noen måneders tid sluttet de begge delvis å funke. Tar da kontakt med kundeservice og har enda ikke fått noe fornuftig svar... er jo helt utrolig. Sendte da en klage til forbrukerrådet, men fikk til svar at butikken var gått konkurs så det var ikke noe de kunne gjøre. Dette stemmer ikke da de fremdeles driver butikken og fikk senest i går et nyhetsbrev med "påsketilbud". Hva kan jeg gjøre her? Begynner å bli rimelig lei av svada-svarene fra daglig leder. Se vedlegg. Vil ha ny vare eller pengene refundert. Har nå opprettet en reklamasjonssak på PayPal som jeg betalte med. Hjelper ikke det, oppretter jeg en VISA-reklamasjon i nettbanken. kundeservice.pdf Endret 20. april 2014 av TMB Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Det stemmer at firmaet Autolights er konkurs, men autolights.no drives av et firma som heter Trading Partner, som ser ut til å fortsatt eksistere. Det er nok lettere å få hjelp av forbrukerrådet hvis du gir dem korrekt informasjon. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Jeg skrev tydelig .no i skjemaet jeg sendte inn... jaja får vel ta en ny tlf Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Jeg skrev tydelig .no i skjemaet jeg sendte inn... jaja får vel ta en ny tlf Det som kan ha hendt her er at at selskapet Autolights er konkurs og at nytt selskap (Trading Partner) har tatt over domenet og nå står som eier av selve siden Autolights.no Jeg tror det DSGF (innlegget over her) mener med korrekt informasjon er at du bør opplyse forbrukerrådet om at det er Trading Partner som har håndtert reklamasjonssaken din, og som nå gjør seg vanskelige. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Vil ha ny vare eller pengene refundert. Har nå opprettet en reklamasjonssak på PayPal som jeg betalte med. Hjelper ikke det, oppretter jeg en VISA-reklamasjon i nettbanken. Sånn for ordenskyld. Oppretter du en VISA-reklamasjon i banken, så får du i beste fall pengene tilbake fra Paypal, men de vil stenge brukeren din for fremtidige kjøp, da pengen kommer direkte fra paypals kasse, ikke nettbutikken som mottok pengene. Jeg ville ha disputa hos paypal først Evt søkt opp nettbutikken på www.brreg.no så sett om du kan få ringt eieren. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 Har nå gitt forbrukerrådet ny informasjon så da får vi se hva som skjer Skal selvfølgelig ta det med PayPal først. Lenke til kommentar
Alexander007 Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Hei, Autolights drives nå av selskapet Belysning Norge AS som er en seriøs aktør. Selskapet tar sterk avstand fra hvordan www.autolights.no ble drevet tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå