svevor Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Har problemer med at viften på min 1,5 år gamle samsung laptop går for fullt hele tiden. Jeg har scannet pcen for virus, men ingen funn, og jeg har fjernet støv fra viften. Prosessorbruken står på rundt 5 %, og jeg kjører i "silent mode". Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Du skriver du har fjernet støv. Men det sitter nok mer støv i ett filter eller kjøleribbe. Google litt på hvilken model det er og hvordan du skal fjerne støv fra den. Lenke til kommentar
svevor Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Du skriver du har fjernet støv. Men det sitter nok mer støv i ett filter eller kjøleribbe. Google litt på hvilken model det er og hvordan du skal fjerne støv fra den. Ok, skal se om jeg finner mer støv. Litt usikker på om problemet ligger der, ettersom problemet oppstod ganske plutselig. Problemet har liksom ikke utviklet seg gradvis siden alt virket fint i går... Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Du skriver du har fjernet støv. Men det sitter nok mer støv i ett filter eller kjøleribbe. Google litt på hvilken model det er og hvordan du skal fjerne støv fra den. Ok, skal se om jeg finner mer støv. Litt usikker på om problemet ligger der, ettersom problemet oppstod ganske plutselig. Problemet har liksom ikke utviklet seg gradvis siden alt virket fint i går... Hei! Har hatt samme problem på en tidligere bærbar. Den ble fort varm, senere gikk viften fortere. Og når jeg kjørte diverse programmer som videoklipp så slo datamaskinen seg plutselig av. Så det er neppe støv. Og jeg har hatt andre maskiner uten dette problemet samt jeg røyker ved pc-en min. Så jeg tror problemet er feil på en modell og at løsningen kan være enten BIOS eller annet tull. Mener å ha lest det et annet sted at det går an å få vifta til å kjøre saktere. Lykke til! Lenke til kommentar
Dimmu92 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Har samme problem med stasjonær.. Hver gang jeg gamer tyngre spill, begynner spetakkelet . Vifta durer for fullt, eneste som funker er å slå av maskina og vente 10 min. Kan det skyldes støv altså? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 http://www.bing.com/search?q=Viften+fullt+virus&form=IE10TR&src=IE10TR&pc=MAARJS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå