Gå til innhold

Forsikring i forskjellige selvskap?

Gåvekk123

Anbefalte innlegg

har en bil forsikret i Eika og har nå planer om forsikre min neste bil hos sparebank 1. er det noen ulemper med dette? Sparebank 1 hadde en mer grei pris..

jeg har også vært i en liten kollisjon på en parkeringsplass som var min feil. blir jeg satt fra 20% til 10% da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bonus og bonustap blir håndtert på litt forskjellige måtar i dei forskjellige selskapa. Kva bonus du hadde og kva bonustap du har fått vil derfor også variere litt.

Ved skade så får du vanligvis 30% bonustap (40% dersom du hadde 0% bonus). Har du maks opparbeida bonus så er bonustapet vanligvis på mellom 10 og 15%.

Å bytte selskap skal normalt ikkje ha negative konsekvenser for deg som kunde, men det kan være lurt å få klargjort dette med det nye forsikringsselskapet.

Husk å ikkje berre sjå på prisen for forsikringa, sjå også på kva forsikringa dekker (over vanlig ansvarsforsikring). Du bør også sjå på korleis dei to selskapa praktiserer bonusopptjeningsstigen, og kor mykje bonus du mister ved skade.

Det er heller ikkje umogleg å også forhandle på bonus. Bonusreglane er forholdsvis standariserte men det er mulig å få forhandla seg fram til betre bonus.

Andre ting du kan få rabatter på er sikkerheitsutstyr på eller rundt bilen. Men dei forskjellige selskapa kan gi bonus på forskjellige ting. Har du f.eks bilen i låst garasje om natta så kan dette gi eit stort prisavslag i eit forsikringsselskap medan du ikkje får bonus for dette i eit anna selskap. Pass derfor på at begge dei aktuelle forsikringsselskapa får vite all slik relevant informasjon slik at pristilbudet blir så nøyaktig som mogleg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...