Athelas Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg har hatt Xbone siden november, og alt har funket kjempebra. Har fått lagt inn kredittkort med amerikansk adresse slik at jeg får spillene billigere etc. Jeg fornyet Xblive Gold i januar, men her om dagen fikk jeg ikke kommet inn på Netflix, og da viste det seg at det ikke lenger var noe Gold assosiert med kontoen min. Ante ikke helt hva som kunne skjedd, men for sikkerhets skyld kjøpte jeg et nytt Gold-medlemsskap for vel en uke siden. Nå har det samme skjedd på nytt. Når jeg sjekker account history via commerce.microsoft.com ser jeg kjøpet fra januar, men ikke det siste. I nettbanken min vises beløpet (364,-) jeg betalte for Gold som trukket av MS 14. april. Dette er veldig irriterende, og jeg lurer på om noen andre har opplevd det samme, og evt. hvordan man kan løse det? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Xbox har veldig bra kundeservice. Ta kontakt med dem og hør. De har direkte chat når du logger inn på Xbox.com, eller via Twitter. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 skjedde samme tingen med meg 2 dager etter jeg kjøpte konsollen fra noen uker siden, tok bare kontakt med amerikansk xbl kundeservice og de ga meg kode for 12mnd, problem solved Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hadde samme problem jeg også. Kontakt kundeservice Bare pass på at du får europeisk kode. Det gjorde ikke jeg, å da virket den ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå