AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Ehh.. det kom en superkjekk gutt i mot meg på busstoppet og spurte om jeg hadde lypsyl fordi han var så avhengig av det. Inbiler jeg meg ting, eller prøvde han å komme i kontakt meg ? Anonymous poster hash: a53c7...ba2 ja han prøvde å sjekke deg opp, men hva mener du med super kjekk kan du beskrive hvoran han så ut kanskje jeg vet hvem det er .... Anonymous poster hash: a42be...985 Han hadde på seg genser, gikk i converse og pannebånd. Håret bakover… mørkblondt hår Anonymous poster hash: a53c7...ba2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Herregud, det er Preben!Omg jeg visste ikke at han holdt på sånn! Han har jo dame?! Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hvorfor skal dere jenter gjøre det så vanskelig ? Gav du ikke han den greia ? Sa du bare nei hva skjedde da ? Smilte du mens du sa nei ? Det virker som om du liker han, neste gang du ser han bør du hilse Endret 7. mai 2014 av lion22 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Det er vel ikke verre enn å utveksle spytt med en fremmed, som enkelte gjør på ukentlig basis. Hvor mange av dere tenker "hva om han har munnherpes" og "han er rar" når dere ser en kjekk kar på en bar?Jeg kliner ikke med fremmede menn på bar. Hva om de har munnherpes? Eller hva om han er rar? Slike holdninger får enkelte til å være ensomme resten av livet sitt. Om du ser en mann du liker på en bar, gå bort og kjør hånda di inn i skrittet hans mens du kliner med ham. Da finner du fort ut om han liker deg eller ikke. Og nei, du får ikke aids. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Var der han ? Anonymous poster hash: a42be...985 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Det er vel ikke verre enn å utveksle spytt med en fremmed, som enkelte gjør på ukentlig basis. Hvor mange av dere tenker "hva om han har munnherpes" og "han er rar" når dere ser en kjekk kar på en bar?Jeg kliner ikke med fremmede menn på bar. Hva om de har munnherpes? Eller hva om han er rar? Slike holdninger får enkelte til å være ensomme resten av livet sitt. Om du ser en mann du liker på en bar, gå bort og kjør hånda di inn i skrittet hans mens du kliner med ham. Da finner du fort ut om han liker deg eller ikke. Og nei, du får ikke aids. Jeg har ikke vært ensom ennå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå