d4nex Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Har over 200 timer på garrys mod, nokka av det beste æ har spilt :-) Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Har vært nysgjerrig på Garys Mod en stund, men aldri fått helt med meg hva det egentlig går ut på. Takket være din anmeldelse kan jeg nå si at, det samme er fremdeles tilfellet. Kanskje legg inn litt mer enn 4 timer i spillet før du "anmelder" det? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Har vært nysgjerrig på Garys Mod en stund, men aldri fått helt med meg hva det egentlig går ut på. Takket være din anmeldelse kan jeg nå si at, det samme er fremdeles tilfellet. Kanskje legg inn litt mer enn 4 timer i spillet før du "anmelder" det? Se for deg 100 kvadrat med flatt gress, du har 1000++ objekter du kan tukle, blande og rett og slett utforske med. Bygge raketter, hus, biler, dinosaurer av metall, alt er da opp til din fantasi. Det er da altså sandbox modusen. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Har vært nysgjerrig på Garys Mod en stund, men aldri fått helt med meg hva det egentlig går ut på. Takket være din anmeldelse kan jeg nå si at, det samme er fremdeles tilfellet. Kanskje legg inn litt mer enn 4 timer i spillet før du "anmelder" det? https://www.youtube.com/watch?v=WoYHALkoUrE Satt med samme følelse som deg, så jeg tuba litt. Virker fett ^^ Lenke til kommentar
liongeist666 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Skrive feil i artikkelen, det heter morsommere ikke Gøyere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå