aphelion3 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Good one! Jeg hører hva du sier og føler hva du tenker, og prøver å uttrykke. Sett bort i fra at du nok med fordel kan gå gjennom rettskrivingen i etterkant, kan det også være lurt å tematisere tydeligere, også med overskrifter. Men du "føler" spillet på riktig måte, også ut i fra min egen erfaring. Jeg ville dog vurdert å droppe introen om hvilke spill DU kun mener det er verdt å huske, da det vil gjøre en del forutinntatt til anmeldelsen som følger. Lenke til kommentar
chrissare Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Good one! Jeg hører hva du sier og føler hva du tenker, og prøver å uttrykke. Sett bort i fra at du nok med fordel kan gå gjennom rettskrivingen i etterkant, kan det også være lurt å tematisere tydeligere, også med overskrifter. Men du "føler" spillet på riktig måte, også ut i fra min egen erfaring. Jeg ville dog vurdert å droppe introen om hvilke spill DU kun mener det er verdt å huske, da det vil gjøre en del forutinntatt til anmeldelsen som følger. Jeg takker for tilbakemelding! Denne "anmeldelsen" ble nok skrevet ned for å hylle spillet snarerer enn å komme med en grundig anmeldelse. Jeg innleder med "Dette er grunnen til at jeg elsker spill" og leserne burde allerede da være varslet om hva som følger Listen over spill jeg har gode minner fra, er for å gi et lite innblikk i hva jeg har spilt tidligere, og kanskje gi noen et idè om hvilken type gamer jeg er. Jeg er personlig opptatt av rettskrivning og gjør alltid mitt ytterste for å unngå skrivefeil, så om du har funnet noen få i innlegget mitt, må jeg bare beklage. Jeg leste gjennom teksten flere ganger, men det er jo gjerne ofte slik at det er letter å oppdage feil i andre sin tekst enn i egen (og da kanskje først flere uker eller måneder senere). Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hvor lenge skal denne anmeldelsen stå i forsiden ? Lenke til kommentar
chrissare Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Hvor lenge skal denne anmeldelsen stå i forsiden ? Det virker som om noen innlegg sirkulerer mye. Kanskje gamer likte den? :-) Håper du har hatt mulighet til å lese den, og kanskje du har noen tanker? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hvor lenge skal denne anmeldelsen stå i forsiden ? Det virker som om noen innlegg sirkulerer mye. Kanskje gamer likte den? :-) Håper du har hatt mulighet til å lese den, og kanskje du har noen tanker? Ah la merke til det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå