Jonaseriksen Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 Har problemer med og få demperene til og funke. De funket fint i fjord men nå når jeg tar den ut sitter demperene fast, de rikker seg ikke en millimeter. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 Hvilken demper er det snakk om? Lenke til kommentar
Jonaseriksen Skrevet 21. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2014 RST Dirt-T w/100mm Travel Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 21. april 2014 Rapporter Del Skrevet 21. april 2014 (endret) RST Dirt-T w/100mm Travel Begrenset dokumentasjon jeg kan finne på RST. Dette er det beste jeg kan finne: http://www.rst.com.tw/UploadFile/EN/FILE/20130313184250250_2012%20OWNER'S%20MANUAL%20(DIRT%20JUMP).pdf Ved låst gaffel vil jeg normalt mistenke: Lockout på (Men din ser ikke ut til å ha lockout) Hydrolåst (Men ikke så sannsynlig i en coil enhet som din.) Ødelagt dempecartridge Korroderte eller på annet vis skadde stanchions. De to siste kan desverre være vanskelig å fikse. Det beste tipset til deg er å demontere gaffelen, inspisere dempecartridge og smøre opp. Hvis det ikke funker er den gode nyheten at en ny tilsvarende gaffel er ca 800,- Endret 21. april 2014 av sverreb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå