jae-ols Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Alt er bedre en sex, ikke er det godt og det er ikke sunt. Mat, trening og alt annet er bedre. Og du slipper å involvere deg med et annet menneske, det er det viktigste. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Det har intet med "sølibat" å gjøre, det har med noe annet å gjøre, og høres ikke sunt ut i mine ører Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Greit nok at du vil leve i sølibat, men det virker som du dyrker noen halvgalne tanker du kanskje burde ta tak i 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Alt er bedre en sex, ikke er det godt og det er ikke sunt. Mat, trening og alt annet er bedre. Og du slipper å involvere deg med et annet menneske, det er det viktigste. Det man ikke kan få, nytter det ikke å tenke på. Bedre å rakke ned på det istedet for å kjenne på et savn. 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Alt er bedre en sex, ikke er det godt og det er ikke sunt. Mat, trening og alt annet er bedre. Og du slipper å involvere deg med et annet menneske, det er det viktigste. Ikke for å flisespikke her - men hva er grunnen til at du mener sex ikke er sunt? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Alt er bedre en sex, ikke er det godt og det er ikke sunt. Mat, trening og alt annet er bedre. Og du slipper å involvere deg med et annet menneske, det er det viktigste. Det man ikke kan få, nytter det ikke å tenke på. Bedre å rakke ned på det istedet for å kjenne på et savn. Der er du igjen på jordet. Det er IKKE et savn og jeg har aldri manglet noe. Du bare rakker ned på en som har en annen mening en deg. Jeg er forundret over at du er så engasjert, har ikke folk anledning til å si at de ikke liker sex uten at de tillegger de motiver de ikke har? Jeg rakker ikke ned på, det er du som rakker ned på mennesker som avstår fra sex. Det er et naturlig valg for meg, det må du respektere. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Alt er bedre en sex, ikke er det godt og det er ikke sunt. Mat, trening og alt annet er bedre. Og du slipper å involvere deg med et annet menneske, det er det viktigste. Det man ikke kan få, nytter det ikke å tenke på. Bedre å rakke ned på det istedet for å kjenne på et savn. Der er du igjen på jordet. Det er IKKE et savn og jeg har aldri manglet noe. Du bare rakker ned på en som har en annen mening en deg. Jeg er forundret over at du er så engasjert, har ikke folk anledning til å si at de ikke liker sex uten at de tillegger de motiver de ikke har? Jeg rakker ikke ned på, det er du som rakker ned på mennesker som avstår fra sex. Det er et naturlig valg for meg, det må du respektere. Jeg rakker ikke ned på deg eller andre. Men til å være fornøyd med din tilværelse, er du uhyre opptatt av å påpeke at sex er noe fandenskap og unødvendig og at alt annet er bedre. Hvis det skulle være av interesse, kan jeg fortelle at jeg selv levde i sølibat i ca. 12 år, men hadde aldri behov for å hovere av det. Endret 18. august 2014 av hermosa 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Flott for deg. Men jeg gjør det på min måte. Synd du ikke kan akseptere det. Men da har jeg ikke flere nyheter. Jeg har skrevet det jeg skal. Jeg registrerer bare at mange har synspunkter. Og det er greit. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 folk må vel få like det dem vil, trening er jævlig digg også Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Du avslører bare at du ikke har hatt god sex. Når du klarer å innbille deg selv at fotball er bedre en sex, da blir det klient. En rask tur i skog og mark er godt, men sex er ennå bedre og sunnere. For oss menn så burde man ha utløsning en gang per dag. Dette forbygger prostata, det gjør ikke fotball og tur i skogen. Så skaff deg litt mus og for din skyld håper jeg du vil få oppleve riktig god sex. Så for du mene hva du vil om synsing. Men jeg tror ikke du helt vet hva du snakker om. Lykke til. Dette er bare "bullshit" og det vet du godt selv. All fysisk utfoldelse og alle kulturopplevelser er bedre en sex. Jeg har ikke hatt utløsning på minst 25 år og har det strålende. Så her er du igjen på viddene. ## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ## Endret 21. august 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden og svar på dette er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. Hvis noen føler seg trkkasert eller mobbet ser vi helst at dette rapporteres slik at vi får luket det bort fra forumet.Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging§ion=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg