jae-ols Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Det virker nesten som du er bitter for du ikke har noe sexlyst.Jeg tror ikke det er veldig mange som hater tanen på sex, men noen er det alltids. Jeg er IKKE bitter, heller tilfreds. Man slipper unna mange problemer og slipper å slippe mennesker inni sin sfære. Det er godt å tenke på. Og ingen har vondt av å leve i sølibat. Det er mange tusen som følger den praksisen. Og så får du mye ekstra fritid. Synd at folk er så negative til avholdenhet. Det er helt normalt. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det virker nesten som du er bitter for du ikke har noe sexlyst.Jeg tror ikke det er veldig mange som hater tanen på sex, men noen er det alltids. Jeg er IKKE bitter, heller tilfreds. Man slipper unna mange problemer og slipper å slippe mennesker inni sin sfære. Det er godt å tenke på. Og ingen har vondt av å leve i sølibat. Det er mange tusen som følger den praksisen. Og så får du mye ekstra fritid. Synd at folk er så negative til avholdenhet. Det er helt normalt. Alt du skriver i denne tråden, er stikk motsatt av hvordan du beskriver ditt liv i helseforumet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det virker nesten som du er bitter for du ikke har noe sexlyst.Jeg tror ikke det er veldig mange som hater tanen på sex, men noen er det alltids. Jeg er IKKE bitter, heller tilfreds. Man slipper unna mange problemer og slipper å slippe mennesker inni sin sfære. Det er godt å tenke på. Og ingen har vondt av å leve i sølibat. Det er mange tusen som følger den praksisen. Og så får du mye ekstra fritid. Synd at folk er så negative til avholdenhet. Det er helt normalt. Alt du skriver i denne tråden, er stikk motsatt av hvordan du beskriver ditt liv i helseforumet. Akkurat det jeg tenkte på også.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Klart at sex er godt og også sunt til tider, men når det blir slik at sexen ses på som en verdi som overordnes alle andre verdier i livet, og legger ett umenneskelig press på alle parter, mister den sin funksjon som noe vakkert og godt og nyttig. alle tilbyr slappe wienere og lunkent øl .. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Det virker nesten som du er bitter for du ikke har noe sexlyst.Jeg tror ikke det er veldig mange som hater tanen på sex, men noen er det alltids. Jeg er IKKE bitter, heller tilfreds. Man slipper unna mange problemer og slipper å slippe mennesker inni sin sfære. Det er godt å tenke på. Og ingen har vondt av å leve i sølibat. Det er mange tusen som følger den praksisen. Og så får du mye ekstra fritid. Synd at folk er så negative til avholdenhet. Det er helt normalt. Alt du skriver i denne tråden, er stikk motsatt av hvordan du beskriver ditt liv i helseforumet. Akkurat det jeg tenkte på også.. Det er ingen motsetninger her, da har du ikke følgt med. Jeg er avholdende og det kommer fram i alle tråder. Jeg har ikke hatt nærkontakt med andre på over tjue år, og det er jeg stolt av. Lurer på hvor mange som kan si det samme. Men det er vel ikke så mange i eliten. Stolt over at jeg har vett og forstand til å si NEI! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det høres nesten ut som du prøver å lure deg selv med at du ikke liker sex, du er flink som holder deg unna og at det er noe du velger selv bare fordi du har problemer med å få deg noe? Men det viktigeste er jo at du er tilfreds og at du på toppen av alt er stolt over det 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Det høres nesten ut som du prøver å lure deg selv med at du ikke liker sex, du er flink som holder deg unna og at det er noe du velger selv bare fordi du har problemer med å få deg noe? Men det viktigeste er jo at du er tilfreds og at du på toppen av alt er stolt over det Jeg har ALDRI hatt problemer med "å få meg noe" men jeg velger å avstå. Er det så vondt å takle? Nå kan du tenke på noe annet, jeg har forklart hvorfor. Jeg LIKER IKKE sex. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det høres nesten ut som du prøver å lure deg selv med at du ikke liker sex, du er flink som holder deg unna og at det er noe du velger selv bare fordi du har problemer med å få deg noe? Men det viktigeste er jo at du er tilfreds og at du på toppen av alt er stolt over det Jeg har ALDRI hatt problemer med "å få meg noe" men jeg velger å avstå. Er det så vondt å takle? Nå kan du tenke på noe annet, jeg har forklart hvorfor. Jeg LIKER IKKE sex. Jeg synes det er litt vanskelig å forstå med tanke på andre ting du har skrevet. Jeg forstår at noen er aseksuelle, men er jo bare dager siden du skrev at du er deprimert pga lite kontakt med familie og null seksualliv. 1 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det høres nesten ut som du prøver å lure deg selv med at du ikke liker sex, du er flink som holder deg unna og at det er noe du velger selv bare fordi du har problemer med å få deg noe? Men det viktigeste er jo at du er tilfreds og at du på toppen av alt er stolt over det Jeg har ALDRI hatt problemer med "å få meg noe" men jeg velger å avstå. Er det så vondt å takle? Nå kan du tenke på noe annet, jeg har forklart hvorfor. Jeg LIKER IKKE sex. Nå har du har så sterke meninger om dette her, og det er selvfølgelig ditt valg. Hvorfor klarer du da ikke forstå eller akseptere at de fleste andre har den stikk motsatte meningen av deg, og oss er det mange av. Det samme gjelder for ditt syn på de som ikke gidder å se på (eller liker) fotball, hvorfor er deres meninger eller avgjørelser så vanskelig for deg og akseptere? Du kan ha dine meninger og synspunkter så mye du vil for meg, men ikke ordlegg deg på den måten som at dine avgjørelser er det eneste rette for resten av menneskeheten, det blir rett og slett bare for dumt. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Teller ufrivilig sølibat? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 I barnevernsarbeidet har jeg erfart at jeg har hatt ca 20 "perfekte ekteskap", ved å jobbe i døgnkont. team og rollespilt "foreldre". Fikk ofte høre av mine "koner", at de hadde bedre ekteskap med meg, enn i sine ordinære, selv om de der, ikke hadde det vondt på noen måte. Nettopp den faktoren at avhengighet, eller sex som betingelse for "samværslykken", tror jeg er bare tull og tøys. Det blir faktisk langt enklere, pussig men helt sant Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Det høres nesten ut som du prøver å lure deg selv med at du ikke liker sex, du er flink som holder deg unna og at det er noe du velger selv bare fordi du har problemer med å få deg noe? Men det viktigeste er jo at du er tilfreds og at du på toppen av alt er stolt over det Jeg har ALDRI hatt problemer med "å få meg noe" men jeg velger å avstå. Er det så vondt å takle? Nå kan du tenke på noe annet, jeg har forklart hvorfor. Jeg LIKER IKKE sex. Nå har du har så sterke meninger om dette her, og det er selvfølgelig ditt valg. Hvorfor klarer du da ikke forstå eller akseptere at de fleste andre har den stikk motsatte meningen av deg, og oss er det mange av. Det samme gjelder for ditt syn på de som ikke gidder å se på (eller liker) fotball, hvorfor er deres meninger eller avgjørelser så vanskelig for deg og akseptere? Du kan ha dine meninger og synspunkter så mye du vil for meg, men ikke ordlegg deg på den måten som at dine avgjørelser er det eneste rette for resten av menneskeheten, det blir rett og slett bare for dumt. Folk får gjøre som de vil for meg, men jeg aksepterer ikke å bli hetset fordi jeg foretrekker å leve alene. Jeg aksepterer at andre har andre meninger. Men jeg står på mine egne meninger og er stolt av det. Vi kan ikke mene det samme. Teller ufrivilig sølibat? Er det slik du lever? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Folk får gjøre som de vil for meg, men jeg aksepterer ikke å bli hetset fordi jeg foretrekker å leve alene. Har du opplevd dette? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Semi sølibat her. Sex er oppskrytt, tar tid og kan resultere i uønskede utgifter Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 For meg er det hvis mulig gratis å ha sex. Men det er ikke mye aktuelt. Men en lang tur i fjellet er en mye bedre opplevelse. Og alt det prakket man slipper. Trening er det saliggjørende. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 god sex er den største bekreftelsen en heterofil mann kan få... Ingenting er som følelsen av god sex, særlig de første gangene med en ny dame. Det er enkelte kriterier som gjør at sex ikke blir noe stor opplevelse: 1. du har sex med en dame som ikke er ordentlig tent, og det merker man fort. 2. Du har sex med en dame som ikke tenner deg,.. Sånn i farta det jeg kommer på... Så for min del hadde jeg sykt deilig sex med hun jeg var med sist, og vi ble foreldre også. Vannvittig bra sex, og tenningen gikk begge veier, og det hele blir en positiv karusell som man kan kalle en knulle-karusell, masse deilig knulling. Desverre gjør man jo ofte feil som å "bare bli sammen " med noe, eller å være i ett ræva forhold altfor lenge, da skjønner jeg at man får dårlig forhold til sex, siden sex er et samspill mellom mann og kvinne, det er ikke bare en utløsning også er man ferdig. Og hvis samspillet fungerer dårlig over tid, så kan man rett og slett bli ødelagt, slik er vi mennesker. Blir vi fortalt hver dag at vi er dårlige på det ene eller andre, blir man tilslutt gående å tro på det. Men ja: sex ER jævla deilig, å ta på en kvinnekropp man er tiltrukket av, er jævla deilig. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 nest ETTER sex, kommer trening. Sex er bedre enn trening. Deretter kommer mestring gjennom å løse problemer, det være seg på jobb, bygge hus/hytte, løse noe, klare noe, ikke være ett null, følelsen av å bety noe. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Men ja: sex ER jævla deilig, å ta på en kvinnekropp man er tiltrukket av, er jævla deilig. Jada jada, og: Hvitost er jævla deilig, å ta på en Hvitost man er tiltrukket av, er jævla deilig. Ingen særlig forskjell siden bedømmingen av objektet ender likt, og alt foregår i eget hode - hvis folk leter etter "Gud", kan de rett og slett titte inn i speilet, og der har du "Gud" ps: det heter hvitost, ikke gulost ... don't forget the Alamo! Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 ja. jeg var ganske lite nyansert. God sex er deilig... eller god erotikk er deilig... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 ja. jeg var ganske lite nyansert. God sex er deilig... eller god erotikk er deilig... Det betyr at det har intet med objektet å gjøre, så da kan man ha deilig erotikk med en 95 års gammel dame, og likevel være innenfor Og hvordan VET du at den du har sex med, virkelig synes det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg