Eriksendrul Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Trenger en enkel og grei vanntett tarp til og bruke på tur jeg har kjøpt en hengekøye med myggnett og alt mulig av funksjoner men den er ikke vanntett ovenifra og poenget med at jeg kjøpte den hengekøya er for at det skal bli enkelt greit og litt billigere en og bruke telt og nesten alt jeg finner av Tarp koster 500 kr + noen som vet om noen rimligere ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Biltema og ClasOhlson har jo kanon billige som kan vel brukes i nøden? Endret 20. april 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Biltema og ClasOhlson har jo kanon billige som kan vel brukes i nøden? Joda de har det men de er litt for "plastaktig" for min bruk jeg vil gjerne ha noe i nylon noe som er litt lett og greit og bruke,pakke vekk men igjen så må man vel betale skal man ha noe som oppfyller de forventingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå