phenomenon Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Halla Skal kjøpe pc høyttalere, 4.1 eller 5.1 system. Tenker å bruke rett under et laken, men har dere tips om et bra sett som er billigere sa rop ut!! Tips om favoritter mottas med takk Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Creative har alltid hat noe bra på lur : Creative Høyttaler Inspire 5.1 5300 (Sub,5 monitorer,forsterker), Retail Videoloic sine er bra men dyre 2 "laken" for dem :sad: Har du lydkort som støtter 5.1 da? Ellers så kan du skaffe deg 2000-3000 kr anlegg på QXL, fikk nesten et selv til 2500 kr for 1200 :sad: ble byd over i siste sec. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Har hørt mye bra om Klipsch 2.1, 4.1 og 5.1. Hjemmesiden er her http://www.klipsch.com Selges visstnok på http://www.audiocompaniet.no (disclaimer: har ikke noe med Klipsch eller Audiocompaniet å gjøre :smile: ) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Klipsch er absolutt noe av det bedre! Sitter sjøl med et 2.1-anlegg. Anbefales på det varmeste! Men det koster jo litt... :sad: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Creative Inspire 5300 5.1 er nå min favoritt. Sitter selv med systemet. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 det er jo bare råtten lyd i pc høytalere da. Skaff deg heller skikkelig forsterker og høytalere, slik at du kan høre på musikk og se på film også. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Løsningen å alle lydproblemer er Bose Lifestyle 8 Lenke til kommentar
Pajero Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Overnevnte tror jeg misforsto utgangspunktet... Det ble vel nevnt "lyd" for ca.1.000.- så vidt mine ører er bekjent, får man kanskje ikke like god lyd med "stue" anlegg for 1.000.- både Labtec og Creative, har gode løsninger under den prisen. Ta en titt på de forskjellig web shoppene :smile: Lenke til kommentar
telifia Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 har hørt at logitech z-560 skal være et godt alternativt til Klipsch. Kommer ikke helt på hvor jeg så testen, men de så relativt bra ut der. Selges så vidt jeg vet både på Komplett Data, og Flexi-Data Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hva enn du gjør, unngå BOSE! De låter som telefonhøyttalere. BOSE = Better Off with Something Else Creative 5.1 5300 er god lyd for lite penger. Klipschene er heller ikke så verst, men de overskrider grensen din.... Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Test av Logitech Z-560: http://firingsquad.gamers.com/hardware/41shootout/ Kongehøytalere... Lenke til kommentar
JSS Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 01:33, GeeZuZz skrev:det er jo bare råtten lyd i pc høytalere da. Skaff deg heller skikkelig forsterker og høytalere, slik at du kan høre på musikk og se på film også. Da har du ikke hørt ordentlige PC høytalere.... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg har Creative 5.1 5300 Det låter innmari bra og koster ca 1200,- Hvis ikke mindre :smile: Sammen med et Audigy kort, så har man mye moro for lite penger. Mio Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Et meget brukbart alternativ er Cambridge Soundworks Desktop Theater 5.1 DTT2500 Digital som jeg så til salgs for et laken hos en norsk forhandler for litt siden. Mulig du kan få tak i det ennå til den prisen. Settet har Dolby Digital 5.1 og Dolby Pro Logic, mulighet for pro logic - prosessering av vanlig signal, 4 "presets" for høyttalerne (music, movie, fourpoint og stereo). Drawback er at det ikke følger med fjernkontroll, noe den nyere DTT3500 har. Lyden på bakhøyttalerne kan være noe svak, og jeg savner separat volumkontroll for fronthøyttalerne. Men for en tusing får du eksepsjonelt bra lyd for mindre rom. Jeg har en stue på ca. 15 kvadratmeter, og høyttalerne gir mer enn god nok lyd. Sub'en er meget god til å være såpass liten, men skal du ha skikkelig bunndrag må du bruke en ekstern, aktiv sub. Det er utgang for det på forsterkeren. Jeg har bare godt å si om settet. Har hatt det siden det kom til Norge, og har ikke opplevd noe tull. Uten å ha sjekket hva som er på markedet i dag, vil jeg anbefale dette settet uten forbehold. Uansett: ligg LANGT unna høyttalere som ikke er skikkelig skjermet og / eller er laget av plast - dette gjelder særlig sub'en. Lenke til kommentar
ToBi Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Creative 5.1, har selv 2.1 og er veldig fornøyd med dem, så da må vell 5.1 bare være enda bedre :smile: Lenke til kommentar
Toset Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Har selv Creative PlayWorks 3500, og kan anbefale disse på det varmeste, for dem som har litt penger. Meget kraftig lyd, for et så lite system, klar og fin lyd og herlig bass. Alle mulig tenkelige tilkoblingsmuligheter er med (ihvertfall som jeg har hatt bruk for) kun med unntak i høretelefonutgang. Det er det eneste jeg savner. Ellers er det glimrende å kunne bruke de til både DVD og spill, og de takler begge deler like bra. For oss som bor i hus med lydallergiskefamiliemedlemmer, er dette glimrende. Akkurat passe lyd til en heftig actionfilm, og ren og klar lyd på lavt volum. Kan anbefales til alle! Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Har selv både Logitech og Altec Lansing system. Begge er meget bra, men jeg vil spesielt fremheve Altec Lansing. Dette er meget bra lyd! http://www.alteclansing.com/prod_pcgaming_flash.asp Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Altec lansing leverer meget god lyd med dette settet! Kjøpte det selv brukt for 1200,- Så hvis du er ute etter kongedyp bass så er dette noe for deg, er selv meget godt fornøyd med dette settet!! Leveres også med fjerkontroll som også er et pluss!! http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...11&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
JSS Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Disse høytalerene vil jeg ha... http://www.alteclansing.com/product_detail...D=641&sID=1 Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Kjøp deg Altec Lansing ADA 885...de ruler gata..de har jeg..jeg lasta ned en sub test hehe...hele huset rista! De er jævlig bra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå