sdf123 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Har en Acer maskin her som plutselig ikke ville boote inn i Windows 8.1. Gjorde ikke noe installasjoner eller lignende sist den var på. Jeg får opp en blå skjerm rett etter at jeg har slått den på:Error Code: 0xc0000034 in Windows 8 - Boot Configuration Data file missing required informationDet man må gjøre da er å gå inn på en annen windows 8 maskin, sette en minnpenn i en usbport på denne pcn og trykke [win tasten] + r og her skriver du: RecoveryDrive.exe og trykker enter og så følger du veiledningen. Når dette er ferdig så tar du ut minnepennen og setter den i maskinen som stoppet å fungere, starter den opp på nytt, trykk F12 og velg minnepenn som bootdisk om ikke det skjer automatisk og følg oppskriften under(jeg ble ikke spurt om tid&dato så kan sikkert variere litt).Refer to the steps:a) After you boot your computer using Windows 8 DVD or System Repair Disc, a black screen appears with gray text "Press any key to boot from CD or DVD". Press any key.b) Select the correct time and Keyboard type.c) Click Repair your computer in the lower left corner.d) Select Troubleshoot from Choose an option screen.e) Click Advanced options in Troubleshoot screen.f) Click on command Prompt.g) Type these following commands and hit enter after each line of command:Bootrec /fixmbrBootrec /fixbootBootrec /scanosBootrec /rebuildbcd Endret 20. april 2014 av RickyG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå