AndersT2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg har 2 stk skjermer jeg kjører i utvidet skrivebord. Jeg ønsker å ha ett bilde som vises over begge skjermene, ikke samme bilde på begge skjermer. Så jeg har funnet en del bilder i riktig format (5120x1440) og satt skrivebordet til å vise tiled bilder. Da blir det egentlig som ønsket. MEN. Jeg ønsker å ha hovedskjermen, med startmeny, hurtigsnarveier og klokke osv på høyre skjerm, og ikke venstre. Er vant med å ha klokken nede til høyre, slik det er når man kjører 1 skjerm, og ikke midt på hele skjermen (senter av 2 skjermer). Men bildene starter automatisk å vise fra venstre side av hovedskjerm, slik at bildet blir delt i 2, og venstre del av bilde er på høyre skjerm, og omvendt. Noen som vet hvordan jeg løser dette uten å ha ekstra programvare? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-zr5PvHaK Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 del bilde i to høyreklikk når du velger bilde og velg hvilken skjerm den skal på Fungerer vært fall for meg i Windows 8.1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Tror ikke det går i W7. Dessuten har jeg en haug bilder som går automatisk på rundgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-zr5PvHaK Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg får vært fall opp dette når jeg høyreklikker Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 stelar7, den 20 Apr 2014 - 21:41, sa:DisplayFusion Ønsker helst ikke å bruke programvare for det. Men mulig jeg kan gjøre en test. Vet om at det er ett program som ligner som får bra omtale, men det krever steam, noe jeg ikke gidder å ha kjørende på denne maskinen. Grega216, den 20 Apr 2014 - 21:57, sa:Jeg får vært fall opp dette når jeg høyreklikker Det får man ikke i W7 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Du kan velge og bruke side ved side i denne menyen: Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Det er den jeg bruker, men problemet oppstår at bildet starter på startmenyskjermen, og når jeg har den på den høyre skjermen som jeg ønsker, så blir det feil som nevnt. Edit: Har forklart problemet litt mer detaljert med bilde eksempler her: http://linustechtips.com/main/topic/142505-win7-spaning-an-image-across-2-screens-correctly/?do=findComment&comment=1902105 Endret 12. mai 2014 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå