QuiNlan Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Hei. Kjøpte nylig en en ny laptop med Windows 8. Oppdaterte OS til 8.1. Laptoppen har touchscreen, og jeg drev og lekte meg litt med å dra Chrome-vinduet litt fram og tilbake, og endte opp med at Chrome-vinduet fucka seg helt, da deg kun dekket 3/4 av skjermen. Avinstallerte derfor Chrome, og la deg inn igjen for å løse det problemet. Før jeg gjorde dette fungerte Chrome akkurat likt som på Windows 7, med at når jeg åpner et nytt Chrome-vindu, ser dette akkurat likt ut som det første. Dette skjer ikke nå lenger. Når jeg åpner Chrome, får jeg det vanlige Chrome-vinduet, men hvis jeg skal åpne enda et Chrome-vindu, får jeg et helt nytt vindu som ser helt annerledes ut, og er særdeles upraktisk å bruke. Legger ut en screenshot av hvordan det ser ut. Hvordan kan jeg få det tilbake til slik det var? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Du har åpnet chrome i Windows 8 "metro" modus. Du kan vel trykke på settings å velge "åpne på skrivebord" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå