Gå til innhold

Kamptråd Everton mot Manu


kandinsky

Anbefalte innlegg

For et år siden kom Everton foran Liverpool mens Martinez rykket ned med Wigan.

 

David Moyes fikk tidenes vanskeligste jobb, og selv om han har gjort en del feil er han fortsatt en god manager. Får mest sannsynlig sparken etter sesongen, og da tar jeg han imot med åpne armer i West Ham framfor Allardyce :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk ikke sett kampen live, men jeg tviler på jeg gidder bruke 90 minutt på å se oss bli pissa på i morgenkveld. Vi er blitt latterlig forutsigbare den siste tiden. Lag over oss (snart halve tabellen) = tap.

 

Håper virkelig Moyes forsvinner i sommer. Han må gjerne ta meg seg Fellaini.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For et år siden kom Everton foran Liverpool mens Martinez rykket ned med Wigan.

 

David Moyes fikk tidenes vanskeligste jobb, og selv om han har gjort en del feil er han fortsatt en god manager. Får mest sannsynlig sparken etter sesongen, og da tar jeg han imot med åpne armer i West Ham framfor Allardyce :)

 

Moyes passer kanskje som manager i mindre klubber. Da kan han spille den fotballen han kan. Ligge lavt, spille langt og score. Men å styre kamper,,, det går ikke.

Lenke til kommentar

Anewz: jeg vil at det skal fungere men så noen Sky etter kampen? coleman løp forbi han hundre ganger uten at han kunne gjøre noe med det. Også sier folk han ikke må spille kant, men Mata og Rooney på banen gjør at det er umulig. Så jo, Mata og Kagawa og Rooney går ikke mot gode smarte lag.

Lenke til kommentar

For et år siden kom Everton foran Liverpool mens Martinez rykket ned med Wigan.

 

David Moyes fikk tidenes vanskeligste jobb, og selv om han har gjort en del feil er han fortsatt en god manager. Får mest sannsynlig sparken etter sesongen, og da tar jeg han imot med åpne armer i West Ham framfor Allardyce :)

 

Tidenes vanskeligste? Hell, no. Da har jeg mye mer respekt for jobben Roberto Martinez har gjort med Everton. David Moyes har gjort en regelrett dårlig jobb som manager for Man Utd. Og måtte det vare.

Lenke til kommentar

 

For et år siden kom Everton foran Liverpool mens Martinez rykket ned med Wigan.

 

David Moyes fikk tidenes vanskeligste jobb, og selv om han har gjort en del feil er han fortsatt en god manager. Får mest sannsynlig sparken etter sesongen, og da tar jeg han imot med åpne armer i West Ham framfor Allardyce :)

Tidenes vanskeligste? Hell, no. Da har jeg mye mer respekt for jobben Roberto Martinez har gjort med Everton. David Moyes har gjort en regelrett dårlig jobb som manager for Man Utd. Og måtte det vare.

Word. Verste er at jeg tror det varer også :(

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Anewz: jeg vil at det skal fungere men så noen Sky etter kampen? coleman løp forbi han hundre ganger uten at han kunne gjøre noe med det. Også sier folk han ikke må spille kant, men Mata og Rooney på banen gjør at det er umulig. Så jo, Mata og Kagawa og Rooney går ikke mot gode smarte lag.

Han kan vel ikke akkurat kritiseres for å ikke klare å holde følge med en superrask back. De kan ikke dømmes etter en dårlig kamp borte mot et Everton-lag i storform som kjemper om 4. plassen. Det var Rooney som ikke gjorde jobben som spiss i dag, selv om Mata og Kagawa ikke akkurat imponerte heller.

Lenke til kommentar

Stallen er dårlig og forventningene er skyhøye. Det ble for mye for Moyes, og det kan være at han passer i en mindre klubb, men at Everton skal være så sinna på han er piss.

 

Moyes fortjener kritikk for hva han har gjort i Man Utd, men det gjør søren meg flere av spillerne også. Ferdinand har vært regelrett ræva. Det at han var på årets lag ifjor sier noe om ligaen ifjor. Skulle liksom være en av de med erfaring på dette nivået.

 

Rooney er en av de få med høy klasse på laget, men med tanke på hvor mange SAF har sendt vekk fra klubben fordi de brydde seg mer om seg selv, så er det rart at han beholdt Rooney og gjorde han til hjørnesteinen til Man Utd post-Ferguson.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anewz: jeg vil at det skal fungere men så noen Sky etter kampen? coleman løp forbi han hundre ganger uten at han kunne gjøre noe med det. Også sier folk han ikke må spille kant, men Mata og Rooney på banen gjør at det er umulig. Så jo, Mata og Kagawa og Rooney går ikke mot gode smarte lag.

 

Poenget var at med gode backer, god sentral midtbane og en spiss som fungerer inn i systemet så kan Mata og Kagawa bli meget bra. Jeg sier ikke at det er det nå, men det kan bli. Tenk deg Shaw/whatevs på back, Carvalho/Vidal inn sentralt og Rafael på høyreback samt en spiss som er bevegelig, kan holde på ball og har fart i beina typ Suarez/Aguero. Hallo. Mata og Kagawa styrer spillet og er en fryd å se på.

 

oOF: Maefteda har helt riktig. Det å ta over etter SAF er muligens en av de vanskeligste jobbene en kan ta på seg. Hoppe etter Wirkola blir peanøtter i forhold. At Martinez har gjort en strålende jobb er det ingen tvil om, men Moyes har gjort en helt fantastisk jobb i Everton, det tror jeg alle som ikke begynte å følge PL for 3 år siden vet. Moyes fortjente applaus på Goodison i dag, og hadde nok fått det også hadde det ikke vært for uttalelsene i sommer som irriterte mange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med det samme laget som vant ligaen med 11 poeng i fjor + Januzaj, Mata og Fellaini, bør være godt nok til topp 4. City og Chelsea underpresterer i år som i fjor, eneste forskjellen fra fjoråret er Liverpool. Moyes fortjener kritikk for alt. Det taktiske, byttene, lagoppstillingene, kjøre spillere i feil posisjon, overgangsvinduet, intervjuene, holdningene osv. Han må ut.

Lenke til kommentar

Serien ifjor var skitdårlig. Alle andre topplagene er bedre utenom Tottenham. Chelsea i år er omtrent på nivå med fjorårets Man Utd lag. Husk at Ferdinand + Vidic var veldig mye bedre, mens deres beste spiller var Van Persie som knapt nok har fått 1400 minutter i år på grunn av skader.

 

Bare det at Man Utd ikke har like mye respekt som under Ferguson uansett manager er nok til å miste 6-9 poeng i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...