Gå til innhold

Kamptråd Everton mot Manu

kandinsky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten icing on the cake av Moyes dette her. Kjøper Fellaini som nest dyreste kjøpet noensinne i Utd, fra Everton; også innrømmer han at han er drittdårlig ved å ikke starte ham på "hjemmebanen" hans de siste årene. Comedy show.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke gi Nani sjansen til å vise seg i en totalt ubetydelig kamp? For all del, er lei av å tape, og vil vinne de siste 5 kampene våre, men det vil ikke ha noe betydning uansett.

Joda, men er annen ting at Valencia fortjener å spille og ikke å bli benket. Var veldig stor del at vi scorte mot Bayern. Og i min mening vår største "warrior" og.

Lenke til kommentar

Fortjener klapping siden han fremstilte seg nærmest som Evertons messias, "stjal" Fellaini og flørtet med Baines?

Ja jøss.

Edit:

Var vel ikke akkurat kjent for å være en god motivatør, eller en som hentet spillere fra eget akademi.

Grå fyr.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Fy faaaaaaaaen så digg det er med Mata og Kagawa sammen. Alle kamper kan ende med null mål for min del så lenge jeg får se de to spille mellom hverandre. Hvis Moyes føkker opp det der og selger Welbeck så hater jeg han så jæverla mye

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...