Jesper Karsrud Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Får følgende feilmelding når XP åpner seg: "Internet Explorer skriptfeil" Det har oppstått en feil i skriptet på denne siden. Linje: 25 Tegn: 5 Feil: Uspesifisert feil Kode: 0 URL: res://C:PROGRA~1NORTON~1NAVOpts.dlloptionsbtm.htm Vil du fortsette å kjøre skript på denne siden? [Ja] [Nei] Hva skal jeg gjøre...dette har noe med Norton AntiVirus/Internet Security å gjøre, fordi jeg ikke får aktviert Auto-Protect. Har dette noe med den innebygde brannmuren til XP å gjøre? Hvis det har noe med den innebygde brannmuren, hvor kan jeg skru den av? Har XP pro, hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg søkte litt og fant denne siden. Ikke helt identisk med ditt problem da men.. Fungerer sikkert lell Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Takker og bukker! :smile: Det hjalp!! *puster ut* trodde jeg kom til å slite litt med NAV nå, men jeg hadde bare trenkgt å kjøre LiveUpdate, så fiksa alt seg! Takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå