SverreD Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 I går var jeg inne på siba for å oppgradere firmwaren til min T610. Gikk greit det trodde jeg. Tok 15 minutter før jeg fikk den igjen. Men når jeg fikk den igjen holdt den på å arbeide med noe. (det fine timeglasset stod på skjermen). Mannen som hadde ordnet med telefonen sa at den kom til å holde på slik en stund forsdi den oppdaterte seg skjøl. Nå har den holdt på slik i snart 24 timer med å starte på ny og jobbe. Er dette normalt? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Tvilsomt. Jeg leverte min inn til oppgradering, og etter 20 minutter fikk jeg den igjen, klar til bruk. Skal definitivt ikke gå 24 timer! P.S. Hvilke versjon har du fått nå? Har den nye R3C oppgraderingen kommet til Norge? Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 hvordan skjekker jeg det ? Eller, det er ikkje vits. Kommer ikkje inn og får gjort någe uansett. Får ta meg en tur ut på mandag. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Trykk inn dette fra startskjermen: >*<<*<* <=venstre på joysticken >=høyre ------||-------- Da får du opp serviceinstillinger. Gå inn på serviceinfo--programvareinfo. Det er de første 3 bokstavene/tallene oppe til venstre, typisk R1L, R3B eller noe slikt. Den nyeste versjonen heter R3C, det er denne du bør ha. Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Tror det var r3c, rakk akkuratt å se før den startet på ny igjen :S Lenke til kommentar
Goody Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Fikk oppdatert siste sw (R3C) på min T610 sist mandag. Alt virket OK. Helt til jeg oppdaget at de ordene jeg selv hadde lagt manuelt inn i ordlista mi var forsvunnet. Fikk opplyst at noe innhold kunne forsvinne ved en oppdatering, men dette skjedde ikke ved forige oppdatering. Uansett er jo ikke dette noen krise da. Er jo bare å legge inn mine egne ord på ny, men det virket litt rart. Skulle noe forsvinne hadde jeg heller forventet at telefonbok, meldinger og bilder ble borte. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Fikk oppdatert siste sw (R3C) på min T610 sist mandag. Alt virket OK. Helt til jeg oppdaget at de ordene jeg selv hadde lagt manuelt inn i ordlista mi var forsvunnet. Fikk opplyst at noe innhold kunne forsvinne ved en oppdatering, men dette skjedde ikke ved forige oppdatering. Uansett er jo ikke dette noen krise da. Er jo bare å legge inn mine egne ord på ny, men det virket litt rart. Skulle noe forsvinne hadde jeg heller forventet at telefonbok, meldinger og bilder ble borte. De har antagelig oppgradert sms-skrivingen/noe med kapasiteten i ordboka vil jeg tro. Hørt eogså noe snakk om at det skulle bli gjort. Lenke til kommentar
Goody Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Ja, der kan nok forklaringen ligge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå