MrCusNT Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 (endret) Hei. Kjøpte AC4 i dag til PS3. Ting som for eksempel trær har mistet et par deler og bygninger osv er ikke så skarpt. Jeg har også noen ganger lag. Jeg vet ikke om det er tven med HDMI eller PS3'en. Jeg vet heller ikke hvilken type tv det er, men det er en Samsung. Jeg vet at tven er 60 hz. Det står øverst når jeg starter et spill at det er 1280x768, men i menyen står det 1920x1080. Håper at dette er nok detaljer for det er desverre alt jeg vet. Dette skjer også noen ganger på andre spill og. Takk. Endret 19. april 2014 av Kickass Grandpa Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Nå er PS3 gammel hardware, og enkelte spill presser det som er igjen av kraft, og kanskje litt for mye slik at spillene hakker. Andre spill er kanskje ikke godt nok optimalisert rundt hardware og det sammen skjer. Men hvilke innstillinger kjører du ellers på TV`en? Har du aktivert spillmodus, som i og for seg er alfa omega sånn sett mtp. kompromisser mellom input-lag og bildekvalitet. Visst du sjekker bak på TV`en er det sikkert ett klistremerke med modell nummer på TVen. Endret 20. april 2014 av Mala Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Nå er PS3 gammel hardware, og enkelte spill presser det som er igjen av kraft, og kanskje litt for mye slik at spillene hakker. Andre spill er kanskje ikke godt nok optimalisert rundt hardware og det sammen skjer. Men hvilke innstillinger kjører du ellers på TV`en? Har du aktivert spillmodus, som i og for seg er alfa omega sånn sett mtp. kompromisser mellom input-lag og bildekvalitet. Visst du sjekker bak på TV`en er det sikkert ett klistremerke med modell nummer på TVen. Jeg har sett en fullt kjørende ps3 på youtube så det kan ikke være problemet. Det kan være tven. Jeg vet ikke hvordan jeg aktiverer spillmodus. Modellen er Samsung UE32D4004BW. Hvis det hjelper står det versjon 3. Jeg søkte dette på google og da står det 1366x768 på hjemmesiden dems, mens på tven står det 1920x1080. Det står også ved siden av når jeg starter et spill at det er 60 hz som sagt. Jeg er sikker på at det ikke er problemet heller fordi tven kan godt kjøre CoD Ghosts og andre spill. Takk for at du hjelper meg forresten Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Spillet dipper under 30 fps til tider, men det kommet selvføgelig helt ann på hvor mye som skjer på skjermen. Først og fremst, bruker du innstillingene som fulgte TV? I så tilfelle er det store sjangser for at den ikke står i spillmodus overhodet, og da er det mye ekstra tull som er aktivert som bidrar til merkelige bilder og input-lag fra kontrollen etc. Kan være noe motion flow dritt som er aktivert, sørg for å sette TV`en i spillmodus og ta det derifra. Det ligger nok under bildemous eller noe, bør vere ganske rett frem om du har manualen tilgjengelig. Evt google det opp Ser for meg at bakbelysning og skarphet er skrudd i taket, og slike ting. Endret 20. april 2014 av Mala Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Spillet dipper under 30 fps til tider, men det kommet selvføgelig helt ann på hvor mye som skjer på skjermen. Først og fremst, bruker du innstillingene som fulgte TV? I så tilfelle er det store sjangser for at den ikke står i spillmodus overhodet, og da er det mye ekstra tull som er aktivert som bidrar til merkelige bilder og input-lag fra kontrollen etc. Kan være noe motion flow dritt som er aktivert, sørg for å sette TV`en i spillmodus og ta det derifra. Det ligger nok under bildemous eller noe, bør vere ganske rett frem om du har manualen tilgjengelig. Evt google det opp Ser for meg at bakbelysning og skarphet er skrudd i taket, og slike ting. Jeg så på youtube og jeg fikk det til, men det hjalp ikke noe særlig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Ok, men det er PS3 versjonen du har sett klipp fra og ikke One/PS4? Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Mala, den 20 Apr 2014 - 14:13, sa:Ok, men det er PS3 versjonen du har sett klipp fra og ikke One/PS4? Ja, det er PS3 versionen jeg så. Det sto i beskrivelsen til videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå