Benbjo Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Slutt. Det gikk bra til slutt, men første omgang og da spesielt første halvdel var veldig shaky. Ting kunne fort sett annerledes ut. Likevel fortjent seier og stiller vi de samme 17 mai, ja da tror jeg vi løfter trofeet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Utrolig at vi har bare to spisser og ingen av dem har et snev av klasse. Er vi ikke Arsenal, er vi? Et topplag eller? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Bør bli en grei seier. 0-3. Spår også at United vinner 2-1 idag. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Utrolig at vi har bare to spisser og ingen av dem har et snev av klasse. Er vi ikke Arsenal, er vi? Et topplag eller? Lenge siden vi var et topplag. Mot topp 10 borte har vi kun tatt 7 (av 27 mulige altså) poeng denne sesongen. Mot lagene over oss har vi rett og slett blitt pisset på. Vi mangler litt bredde, en toppspiss og litt vinnermentalitet så er vi der kanskje. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Gratulerer alle Arsenal-fans Fortjent at dere vinner, selv om jeg ikke syns 0-3 speiler kampen helt. Tror likevel FA-cupfinalen kan bli en annen. Jeg har troa (enn så lenge, i alle fall). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Gratulerer alle Arsenal-fans Fortjent at dere vinner, selv om jeg ikke syns 0-3 speiler kampen helt. Tror likevel FA-cupfinalen kan bli en annen. Jeg har troa (enn så lenge, i alle fall). Helt klart. Dere kunne hatt både 1 og 2 før vi puttet uten at det ville ha vært ufortjent. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Arteta har mistet en tann under kampen http://injuryleague.com/2014/04/photos-arsenal-midfielder-loses-a-tooth-in-game-against-hull/ Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Wow. Burde ikke en tann settes på plass igjen snarest etter man mister den, eller er ikke det så farlig? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Au. Respekt for å fortsette kampen da. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Knekker tannen som må være det han har gjort. (Det var f.eks ikke noe blod ) er det ingen problem å spille kampen ut. Edit: Ser jo faktisk ut til å ha mistet hele tanna. Da jeg gjorde det samme fosset blodet, så Arteta var heldig der i hvertfall. Endret 20. april 2014 av archongamer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Skulle til å si at det var noen der med håndkle, så kan jo hende det var blod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå