Fratell Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Synes Giroud har vært god i dag jeg, og bidratt til mål. ingen grunn til å klage over han i denne kampen. God? Hvis "god" betyr "elendig" i din bok, så er jeg helt enig. Han faller, han kan ikke holde på ballen, han er ekstremt treg, han sentrer feil og han kan ikke avslutte. Det skulle oppsummere Giroud veldig bra. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Monreal har vært god idag synes jeg Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Ramsey er så forbanna god. Det er helt vanvittig. Alt han gjør klaffer bra. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Synes Giroud har vært god i dag jeg, og bidratt til mål. ingen grunn til å klage over han i denne kampen. God? Hvis "god" betyr "elendig" i din bok, så er jeg helt enig. Han faller, han kan ikke holde på ballen, han er ekstremt treg, han sentrer feil og han kan ikke avslutte. Det skulle oppsummere Giroud veldig bra. Han har da ikke gjort noe store feil i dag, og bidratt til mål. Men det er populært om dagen og kun se det verste i denne fyren og ikke se det han faktisk bidrar med også. Jeg synes han har vært absolutt godkjent i dag. Endret 20. april 2014 av archongamer Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Monreal har vært god idag synes jeg Syntes han sammen med Giroud har vært vårt klart svakeste ledd. Glipper i markeringene støtt og stadig og ekstremt ofte på etterskudd. God offensivt, men defensivt er han rett og slett ufattelig veik. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Monreal har vært god idag synes jeg Syntes han sammen med Giroud har vært vårt klart svakeste ledd. Glipper i markeringene støtt og stadig og ekstremt ofte på etterskudd. God offensivt, men defensivt er han rett og slett ufattelig veik. Han er svak på dødballer imot. Det er jeg enig i. Men ellers har han gjort en god figur idag synes jeg. Både defensivt og offensivt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Snytt for straffe der vel? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Klar straffe det der ja. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Snytt for straffe igjen. Om vi bare hadde vært Liverpool. Endret 20. april 2014 av Mr. Brightside 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Vi fikk fordelen, ergo ingen straffe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Dømmes da sjelden straffe om man får en klar målsjanse å avslutter? Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Vi fikk fordelen, ergo ingen straffe Støttes, ikke alt er straffe. Vi er ikke da Suarez som ville nok ha stoppet og tatt ballen opp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Vi fikk fordelen, ergo ingen straffe Greit vi fikk fordelen, men vi har sett dommere blåse straffe direkte på sånt tidligere. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Så, om Ramsey ikke hadde vært der han var, så hadde det blitt blåst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Regner med det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Så, om Ramsey ikke hadde vært der han var, så hadde det blitt blåst? Det vil jeg tro, ja. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Gidd å bytte ut Podolski. La han prøve å få hattrick. Bytt heller ut Ramsey. Er livredd for en ny skade på han. 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Sanogo uten et eneste touch på ballen? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg kan bekrefte at Sanogo har hatt en touch på ballen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå