Gå til innhold

Kamptråd - Hull City vs Arsenal


atwater

Anbefalte innlegg

Synes Giroud har vært god i dag jeg, og bidratt til mål. ingen grunn til å klage over han i denne kampen.

God? Hvis "god" betyr "elendig" i din bok, så er jeg helt enig. Han faller, han kan ikke holde på ballen, han er ekstremt treg, han sentrer feil og han kan ikke avslutte.

 

Det skulle oppsummere Giroud veldig bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Synes Giroud har vært god i dag jeg, og bidratt til mål. ingen grunn til å klage over han i denne kampen.

God? Hvis "god" betyr "elendig" i din bok, så er jeg helt enig. Han faller, han kan ikke holde på ballen, han er ekstremt treg, han sentrer feil og han kan ikke avslutte.

 

Det skulle oppsummere Giroud veldig bra.

 

 

Han har da ikke gjort noe store feil i dag, og bidratt til mål. Men det er populært om dagen og kun se det verste i denne fyren og ikke se det han faktisk bidrar med også. Jeg synes han har vært absolutt godkjent i dag.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

 

Monreal har vært god idag synes jeg

 

Syntes han sammen med Giroud har vært vårt klart svakeste ledd. Glipper i markeringene støtt og stadig og ekstremt ofte på etterskudd. God offensivt, men defensivt er han rett og slett ufattelig veik.

 

 

Han er svak på dødballer imot. Det er jeg enig i. Men ellers har han gjort en god figur idag synes jeg. Både defensivt og offensivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...