Gå til innhold

Kamptråd - Hull City vs Arsenal


atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fine mål av Arsenal! Strålende løp! Syns igrunn det hadde vært mer fortjent om det stod 1-2, men det er jo meg.. Tror Hull har løpt seg ganske tom allerede nå, så det blir nok tøft å evt komme tilbake. Hadde vi fått en utligning eller to ut av intensitiviteten, hadde nok Arsenal løst seg litt mer opp tidligere. For Arsenal har vært rimelig laber i dag. Ingen midtbane, og kun étt løp den første halvtimen.

 

Har ikke fått sett mange Hull-kamper, hvordan har Livermore vært for dere?

Livermore har vært god. Ikke akkurat haugevis med mål, men stabil spiller som har spilt nesten alle kamper.

 

Tja, etter reprisen viser det at han falt for lett. For meg var det korrekt at det ikke ble frispark.

Lett var det, men jeg er uenig med kommentator som mente han som smått kasta seg. Helt greit at det ikke ble frispark, men hadde ikke vært veldig feil om det ble blåst heller.
Lenke til kommentar

Tja, etter reprisen viser det at han falt for lett. For meg var det korrekt at det ikke ble frispark.

Lett var det, men jeg er uenig med kommentator som mente han som smått kasta seg. Helt greit at det ikke ble frispark, men hadde ikke vært veldig feil om det ble blåst heller.

 

 

Der er jeg enig med deg, jeg tror nok at jeg ikke ville ha klagd dersom det ble frispark heller.

Lenke til kommentar

Hvorfor Wenger foretrekker Monreal fremfor Gibbs er et mysterium for meg. Monreal spiller ballen bakover istedet for å kjøre på med innlegg. Står langt oppe på Hull sin banehalvdel men istedet for å legge inn ett inlegg så sentrer han bakover.. Gibbs hadde gått rett i angrep der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...