Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Frispark foran målet, Y\N`? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 God fotball der, synd det kommer etter en situasjon hvor Hull skulle hatt frispark. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Sick! Hull skulle hatt frispark ja, så det nå. Endret 20. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 HERREGUDD SÅ HERLIG MÅLL! RAMSEY ASSIST IGJEN. PLS BESTE MIDTBANESPILLER. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Frispark foran målet, Y\N`? Soleklart. Vi har hatt mye dommerhjelp i dag Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Aldri frispark. Men dommeren har vært snål begge veier. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Podolski!! Veldig heldige. Hull skal ha soleklart frispark før den kontringen Syk dommerhjelp azz. Frispark foran målet, Y\N`? God fotball der, synd det kommer etter en situasjon hvor Hull skulle hatt frispark. Sick! Hull skulle hatt frispark ja, så det nå. Tja, etter reprisen viser det at han falt for lett. For meg var det korrekt at det ikke ble frispark. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Greit fornøyd med at jeg tok innpå Ramsey på fantasy ja. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Frispark foran målet, Y\N`? Soleklart. Vi har hatt mye dommerhjelp i dag Jepp. Særlig når vi ble snytt for straffe tidligere! Vi har ikke hatt særlig mye dommerhjelp gitt. Huddlestone hadde jo et karatespark i skulderen/nakken til Arteta også som dommeren vinket videre. For å ikke snakke om at Arteta fikk en tann slått ut av Long litt senere. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Falt lett ja, men det er en forseelse der. Så lenge forseelsen er der skal det blåses. Arteta er vel borti foten til Jelavic om jeg ikke så feil. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Snakker om?Til og med kommentatorer sitter og sier at det ikke er kontakt. Selv L'Pool fansen i chatten på siden av streamen min er enig med dem. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Frispark foran målet, Y\N`?Soleklart. Vi har hatt mye dommerhjelp i dagJepp. Særlig når vi ble snytt for straffe tidligere! Vi har ikke hatt særlig mye dommerhjelp gitt. Huddlestone hadde jo et karatespark i skulderen/nakken til Arteta også som dommeren vinket videre. For å ikke snakke om at Arteta fikk en tann slått ut av Long litt senere. Det er sant, Huddlestone skulle hatt gult, mulig oransje. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Var jo ikke frispark og målet er fullt fortjent. God prestasjon av Giroud som fortjener litt skryt foran andre målet, og Ramsey sin omgang taler for seg selv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Snakker om? Til og med kommentatorer sitter og sier at det ikke er kontakt. Selv L'Pool fansen i chatten på siden av streamen min er enig med dem. Blir lettere å se i studio, kommer kanskje som et sjokk men kommentatorer har ikke alltid fasiten. Lettere å se OM det er frispark altså, ikke en bastant uttalelse. Endret 20. april 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Synes at Jon Moss var grei idag, kanskje noen rare avgjørelser. Likevel han har gjort en bra figur i første omgang synes jeg da. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Synes at Jon Moss var grei idag, kanskje noen rare avgjørelser. Likevel han har gjort en bra figur i første omgang synes jeg da. Å? Er han ferdig til pause? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Pause. Vi er veldig heldige som leder 2-0. Hull har vært klart best spillemessig og er svært uheldige som ikke har puttet 1 eller 2. Jeg synes vi slurver enormt. Spesielt med pasninger i midtbaneleddet. Polakken har vært glimrende. Cazorla og Ozil har vel vært våre dårligste utpå der i første omgang. Slipper generelt til Hull for mye. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Snakker om? Til og med kommentatorer sitter og sier at det ikke er kontakt. Selv L'Pool fansen i chatten på siden av streamen min er enig med dem. Blir lettere å se i studio, kommer kanskje som et sjokk men kommentatorer har ikke alltid fasiten. Lettere å se OM det er frispark altså, ikke en bastant uttalelse. Det er klart. Sitter og venter på studio nå. Men jeg mener fremdeles at det var korrekt å ikke blåse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå