Gå til innhold

De vantro

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Haha Seixon. Kanskje du må lese kartet ditt igjen og finne Irak. Hvis du gjør det, skal jeg love deg at de ikke er omringet av kristne...

Alle USAs fiender vet at USA har biologiske vaapen. Dvs. statshodene av disse landene vet dette. De er de eneste USA trenger å nå med det budskapet.

Sorry Seixon, funksjonen din funker ikke helt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser egentlig ikke poenget siden alle vet det.

Det ville bare skape mer frykt i muslimske land i regionen (blant folket, ikke staten) og dette ville føre til mer paranoia, osv.

Ser ingen gode hensikter med at de skal si det offentlig.

Hele poenget med atomvåpen er vel å skremme fienden, så hvorfor ikke "ta'n helt ut"...

Fordi fiendene allerede vet at de har atomvåpne, silly!

Edit: så ikke at sixon allerede hadde svart iBrotha før jeg postet. Åpnet tråden like før han svarte sikkert.

Lenke til kommentar

ibrotha...

Alle Israels fiender vet at Israel har atomvåpen. Dvs. statshodene av disse landene vet dette. De er de eneste Israel trenger å nå med det budskapet.

Denne tråden begynner å få et filosofisk preg.. Om bare statsoverhodene vet dette, hvordan kan vi (folket) diskutere dette, og hva statsoverhoder vet? For å presisere: Hvordan kan du vite at statsoverhodene vet at Israel har atomvåpen?

Ooo.. sent ja ..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Denne tråden begynner å få et filosofisk preg.. Om bare statsoverhodene vet dette, hvordan kan vi (folket) diskutere dette, og hva statsoverhoder vet? For å presisere: Hvordan kan du vite at statsoverhodene vet at Israel har atomvåpen?

Vi snakker om statshodene av de landene som Israel vil skal vite om deres atomvåpen. Disse land har ikke fri presse, ytringsfrihet, osv. Dermed vet VI dette, men ikke folket av de landene, bare statshodene. Det kan godt være at folk i de landene også vet det, men det er sikkert mer rykte-basert enn noe annet.

Hvis jeg "vet" at Israel har atomvåpen, da skal jeg love deg at styringsmakten av Syria, Lebanon, Iran, osv. vet det...

DrDoogie, eier du ikke ære? Trodde virkelig du var forbi barne-strekene dine nå...

Lenke til kommentar

Vi snakker om statshodene av de landene som usa vil skal vite om deres biologiske våpen. Disse land har ikke fri presse, ytringsfrihet, osv. Dermed vet araberne dette, men ikke folket av våre land, bare statshodene. Det kan godt være at folk i våre land også vet det, men det er sikkert mer rykte-basert enn noe annet.

Hvis jeg "vet" at usa har biologiskse våpen som kan utslette hele folkegrupper, da skal jeg love deg at styringsmakten av Stor-Britannia, Australia, Russland, osv. vet det...

Seixon, eier du ikke ære? Trodde virkelig du var forbi barne-strekene dine nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...