ChrisCo Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Du SKAL ha eRecovery på PCen din hvis du ikke har sletta det (skal ligge i Programfiler -> Acer) og det SKAL fungere å holde inne ALT knappen og samtidig trykke på F10 knappen når PCen starter opp, rett etter at Acer bildet blir borte... Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Hva slags Acer er det du har da?Jeg har en acer aspire V5 Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Ja, du har sagt det allerede...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 (endret) Prøv det ChrisCo sa her: Du SKAL ha eRecovery på PCen din hvis du ikke har sletta det (skal ligge i Programfiler -> Acer) og det SKAL fungere å holde inne ALT knappen og samtidig trykke på F10 knappen når PCen starter opp, rett etter at Acer bildet blir borte... Jeg vet ikke helt hvor lurt det var at du restartet PC'en din uansett, men det måtte jo gjøres før eller sener... Å ja, sørg for at den backupen du har tatt forlater PC'en så fort som mulig. Ikke la minnepinnen du brukte "stå i" eller lignende. Endret 19. april 2014 av Slettet-JWlLR8 Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Jeg finner ikke erecovery og det funker ikke og trykke inne alt og f10 Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Har du byttet harddisk i PCen din? Er det Windows 7 eller 8 du har? Er du SIKKER på at du har lett godt nok etter eRecovery? Den skal ligge i Acer mappa på Start menyen din... Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 (endret) Jeg har Windows 8 ja jeg har gjort det du sa men jeg kan prøve igjen og nei jeg har ikke byttet harddisk på pcen Endret 19. april 2014 av eplejuic Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Har du fått "hjelp" tidligere med installasjon av operativsystem på maskinen din? Da er sjansene store for at noe ACER programvare ikke finnes lengere og du har en "Vanilla" eller standard Win 7 eller 8 installasjon. Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Nei jeg har ikke fått noe hjelp med noe sånn før Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Har du ingenting på PCen din som kommer opp hvis du søker etter recovery? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Klikk her og lagre eller kjør programmet... Når du har gjort det og det starter opp, så send meg bruker ID og passord på PM så kan jeg se om jeg finner det på PCen din... Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Vent litt jeg skal prøve igjen først Lenke til kommentar
eplejuic Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Jeg fant det!! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 velkommen til It-support folkens! ^^ ha tålmodighet på begge sider så går det til slutt 2 Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Er det noe vi har, så er det vel tålmodighet.... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 velkommen til It-support folkens! ^^ ha tålmodighet på begge sider så går det til slutt Og halve jobben er å få overblikk over situasjonen Joda, takker men har hatt min runde med litt irritabelt sykehus personale, og når første linja du hører når du treffer dem i gangen er: "Er det dere som drar rundt og ødelegger maskiner?" 1 Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Har TS fått det til tro? Ble jaggu stille her gitt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå