Zakke Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Da jeg sto opp i dag hadde jeg fått den verste kinken i ryggen jeg har hatt på lenge under venstre skulderblad. Jeg klarer ikke å trekke pusten helt inn, og må sitte i en viss stilling for at det ikke skal gjøre vondt. Det store spørsmålet er, hva er lurt å gjøre for at det skal gå fortest mulig over? Bør man tøye smertegrensene for å prøve å myke opp området som gjør vondt, eller bør man sitte/lige i ro i en stilling som ikke gjør vondt? Au Au, så synd det er i meg nå altså! 1 Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Kanskje best å sitte i ro Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 EN ting som hjelper, fyll en balje/basseng med kaldtvann og masse isbiter. sitt der i ca 2 min. og ta et varmt bad etterpå. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Det enkleste alle kan forsøke å gjøre umiddelbart er å legge seg på ryggen og ha leggene horisontalt på en kjøkkenstol. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Heisann og takk for fine råd. Er på besøk så hadde ikke mulighet til å teste ut verken bading eller kjøkkenstol, men har heller tatt dagen rolig som den kom. Tidligere idag hadde jeg store problemer med å reise meg fra madrassen jeg hadde lagt meg ned på på gulvet, og klarte knapt nok å reise meg etter flere forsøk. Men jeg fant til slutt en viss måte å reise meg på igjen som ikke var så vond, og det begynner å bli bedre nå. Jeg gjorde et unntak og tillot meg å dytte noen paracet i kjeften og det hjalp vel kanskje litt det og. Tenker vi får se om nattesøvnen får gjort noe magi så jeg får stått opp til en litt mer givende dag imorgen 2 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Har hatt kink i nakken flere ganger. Tar noen dager så var den vekk. Kanskje slik med kink i ryggen også? Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Ja, vanligvis er det bare noen dager som skal til. I går var det omtrent like ille som første dagen, men mye bedre i dag. Satser på det er helt borte i morgen.Har 2 steder det pleier å komme, ene stedet er under skulderbladet slik jeg fikk nå, og det andre er i nakken slik som deg. Nå var det lenge siden forrige gang, men fy flate så kinken tok meg denne gangen, har gått rundt og vært helt hjelpeløs i 2 dager. Ellers, hva er synet deres på dette med å ta ibux og paracet samtidig egentlig? Jada vet det der med "ikke flere medikamenter samtidig" og "rådfør deg med lege og ikke med oss" osv, men jeg pleier alltid å ta f.eks 2 paracet og 1 ibux, for så å gjøre det omvendt i neste dose og ta 2 ibux og 1 paracet. Stacker den smertestillende effekten av disse to, og er det like skadelig å ta 1 ibux + 2 paracet som det er å ta bare 3 av enten den ene eller andre? Tenker at hvis det er sånn at den ene tar knekken på leveren og den andre på nyrene, så er det bedre enn hvis begge angriper samme organ, men hakke peiling Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Som du sier, Paracet "angriper" leveren og Ibux "angriper" nyrene, så du kan fint kombinere dem og det gir bedre smertelindring enn bare det ene eller det andre. Så kombiner i vei! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Det er jo et velkjent triks det der, men husk at det er en grunn til at apotek innførte mengderestriksjon på kjøp for en transaksjon. Alt har sin pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå