Natteravn Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg skulle installere et program på min WinXP maskin, og får beskjed om at jeg trenger service pack 3 for NT 4.0 om jeg skal kunne kjøre programmet. Noen ideer? NR. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 det var ny for meg altså. såvidt jeg vet så har SP5 kommet til Windows NT, har du SP1 for Windows XP da? hvis ikk eå kan du jo prøve den. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 hmm.. tror det nok bare er en advarsel om at du trenger SP3 for NT dersom du installerer på en NT 4.0 maskin... Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Velg kompatibilitetsmodus, og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Natteravn Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 hmm.. tror det nok bare er en advarsel om at du trenger SP3 for NT dersom du installerer på en NT 4.0 maskin... Ja, det trodde jeg også. Men så fant jeg ut at programmet ikke var installert etter at jeg klikket OK på den feilmeldingen, selv om det hadde drevet og "installert seg", og jeg hadde valgt hvor det skulle ligge osv. Kan hende jeg har gjort noe feil. Skal prøve igjen. NR. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 hva heter programmet programmet som du har prøvd å legge inn å kjøre? Lenke til kommentar
Natteravn Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 hva heter programmet programmet som du har prøvd å legge inn å kjøre? Det var et spill. Myth 2. Har sendt en mail til support der, så da ordner det seg sikkert etterhvert. Takk for all hjelp. NR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå