AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hver dag siste uka, eller 2 uker og jeg har eti en del goddis begynner jeg å blø neseblod. Høyre nesebor hver gang. Blør ganske bra også... Hva i helvete? Alltid de dagene jeg etter jeg har eti goddis... kan spise alt annet andre dager å det går bra. Jeg kjenner jo på hele kroppen at det dunker i hele kroppen etter goddiset... Wtf?! Aldri vært sånn før. Før kunne jeg ete vel så mye om ikke mer og ikke merke en dritt... Anonymous poster hash: 42320...324 Anonymous poster hash: 42320...324 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 høyt blodtrykk. kutt ut\ned på tjukkasforet og ta deg daglige turer ut å mosjoner\gå. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hvis det er høyt blodtrykk synes jeg du skal ta turen til legen. Det burde du gjøre uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Høyre nesebor her også. 2 ganger på 3 dager nå. Først på morgenen i dusjen, så noen timer senere på ettermiddagen. Har spist en del godteri i påsken, men vet ikke om det har noen sammenheng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå